• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Tinker, du var superfin!!!

Nu drar fjällfruggan på semester, tittade bara in för att säga hejdå och få en sista dos "tanter"...
    Jag kommer att få abstinens

Kramar i massor!!

• Frulle

Jo visst blir man självkritiskt..
    Och de små rynkorna finns här med.. OCH jag har fullt med gråa hår också..

TinkerBelle skrev 2009-07-07 12:58:38 följande:
    Tack!Har lyckats dölja det ganska väl antar jag. Gillar inte alls att bli fotad. Var väl du som sa att man blir så självkritisk och ser bara alla fel istälelt för helheten.Har lovat mig själv att vara nöjd och inte stira mig blind på alla småskavanker jag själv inbillar mig jag har, som tex. alla rynkorna runt ögoenen....Väntar med spänning på den riktiga fotografens bilder.
  • TinkerBelle

Oj!

Tror väl vi ala lite till mans råkar ut för såna situationer som hon beskriver. Gäller bara bestäma sig för hur man tänker hantera dem och hur mycket man tänker låta dem påverka en.
    Handlar om att utvecklas och få erfarenhet.

Men är man otrygg och osäker blir det genast svårt att sätta gränser och hävda sin egen rätt till personligt utrymme...

passionsblomman skrev 2009-07-07 12:44:00 följande:
    Vad säger tanter om den här tjejen då?Läs hennes andra tråd också, jag har själv länkat till den i den här:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3477913.html
  • TinkerBelle

En riktig tant planerar för alla eventalliteter....

Mina gäster fick sig dock ett gott skratt när vi anlände till hotellet.

passionsblomman skrev 2009-07-07 13:11:08 följande:
    GRATTIS TINKER!!!! Tjohooo!Vilken underbar bild med gummistövlarna!
  • Soldemor

Heja, Tinker! Vad fina ni var!
    Är också gravt fotofobisk. Av någon anledning försöker jag anstränga mig att se så bra ut som möjligt på foto, vilket gör att jag gör miner och/eller blundar eller ser konstig ut på något annat vis. Tycker bättre om att fotografera andra!

Blommis: Nu har du påverkat mig ännu mer till att titta på hus! Har hittat drömhuset, som bara ligger drygt en mil från mitt nya arbete, och där finns en maffig gillestuga, jag kan se framför mig hur väggarna där är helt täckta av garderober och så strykbrädan i ett hörn, *suckar av välbehag*. Dessutom finns där bastu, ja den är fin på många sätt, läcker trädgård också. Nu skall bara maken övertygas om en visning. Kanske inte helt lätt, har på något sätt övertala honom till en visning i morgon kväll, i byn där vi bor. Men det här nya huset jag hittat...vill ha! Vill ha! *hoppar jämfota av iver och otålighet*

• Villemoa

Grattis Tinker, så fina ni var!

Här är en till som inte gillar att bli fotad men jag gillar våra bröllopsbilder

Blommis finns huset ni ska titta på på Hemnet? Är så nyfiken förstår du

• Im yours

Hej och hopp!

Oj, vad mycket som händer här på en enda dag Glädjetårar, vilka vackra brudpar!!!!! Fjällfruggan och Thinkerbelle; Vad säger man ............ helt sanslöst underbara är ni.

Husköp, o semestrar avhandlas i rask takt Välkommen hem, till de som återvänder. Ha en toppensemester önskas, till de som ger sig av.

Blomman skulle man få kunna objektet inboxat? ♥

Haha, jag är inne på 2.a mensdagen, o min lap har spunkat ur. På samma dag Undrar om sånt får förekomma!!!!!
    Sonen gör vad han kan för att rädda innehållet ... kissar på mig av nervositet snart. Otäckt, otäckt......

Nu ska jag lägga mig i min egen säng, vi kom hem igårkv.

Kramar, o på snart återsende!

• Frulle

jag visade det för Micke!! Han ville ha! haha.

passionsblomman skrev 2009-07-07 13:38:41 följande:
    *inboxar alla nyfikna*Man vill ju inte att andra ska komma på hur fint det är i onödan...
Svar på tråden Tantvarning 4