• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Halli-hallå! Glädjen är stor i Stockholmsområdet ser jag, och jag gläds med er åt solen Skönt att veta att ni och era barn inte blir blöta och att Blommans öl inte blir utspädd med regnvatten ialla fall OJDÅ, FÖRLÅT! Såg just att det stod Ö och inte ÖL, Blomman! *rodnar* Avslöjad, nu vet ni vad jag längtar efter... hahaha.
    Här har vi regn, men det är väder det också. Behöver inte vattna min spireahäck i alla fall. Alltid något
    Men MulleFrulle, varför har du ångest?!
    Kanske det är som Hvidis skriver.
    Kan tänka mig att efter ett års planerande och fixande så kanske det blir lite tomt när det blir vardag igen. Men nu har ni ju en härlig KRYSSNING att se fram emot! Och St. Petersburg är SÅ romantisk stad med sina kanaler och broöppningar och vita nätter och vackra byggnader. Tallin är också supermysigt.
    Det kommer bli så bra så, gumman

Vårt bröllop hann vi inte planera mer än två månader och vi hade ju ett ganska enkelt bröllop. Det blev aldrig så upphaussat, kanske därför jag aldrig fick den där tomhetskänslan. Allt blev snabbt som vanligt igen. Men med två guldringar på vänsterhanden. Men jag kan absolut förstå känslan!

Maken ska opereras igen den 24/6. Hoppas det läker bättre denna, tredje gång. Daa, jag är i dina trakter alltså den 24:e på morgonen. Läge att ses?! Vore trevligt

Kram alla!

• Daa

Hej å kram!
    *kramar lite extra på Mulle* Det är okej att känna sig lite tom såhär efteråt. Men att vara 30 är mest skoj

Sonja, jag är här då, hade jag tänkt. Definitiv läge
    Och så hoppas vi tillsammans på läkningen.

• Sonja68
    Daa skrev 2009-06-16 11:32:03 följande:
    Hej å kram!*kramar lite extra på Mulle* Det är okej att känna sig lite tom såhär efteråt. Men att vara 30 är mest skoj Sonja, jag är här då, hade jag tänkt. Definitiv läge Och så hoppas vi tillsammans på läkningen.
    VA KUL! Jag inboxar dig lite senare när vi fått mer info, så får vi stämma av. Kram!
  • Daa

Låter fint.
    hihi, jag ska få tantbesök *nynnar glatt*

Sonja68 skrev 2009-06-16 11:51:53 följande:
    VA KUL! Jag inboxar dig lite senare när vi fått mer info, så får vi stämma av. Kram!
  • Sommar 2010

Grattis på födelsedagen Mulle-Frulle!

Jag har semester idag och solen skiner så jag kanske skulle försöka ta mig ut en stund.

• Troll1

Grattis Mulle Nuh! Både till bröllopet och födelsedagen!

Ingen idé att läsa bak tror jag, men hoppas ni mår bra små tanter!

• didis

*humdidumdidu*

sitter i telefonkö till skatteverket...

"du har plats 14 i kön..."

• Cantaton

14 var iaf inte så farligt för att vara skatteverket. Jag hade typ 258 förra gången jag ringde. Turligt nog har de ju många handläggare också

didis skrev 2009-06-16 15:29:54 följande:
    *humdidumdidu*sitter i telefonkö till skatteverket..."du har plats 14 i kön..."
  • passionsblomman

....sist jag ringde f-kassan hade jag nummer 265 i kön när jag började...

Tur man har trådlös och högtalarfunktion.

didis skrev 2009-06-16 15:29:54 följande:
    *humdidumdidu*sitter i telefonkö till skatteverket..."du har plats 14 i kön..."
  • didis

Oj!

Kanske får man bättre service när man ringer för företagets räkning? Eller har jag lyckats tima in rätt tidpunkt att ringa på.

Är redan på plats 3, i allafall, så det gick ganska snabbt.

Cantaton skrev 2009-06-16 15:30:39 följande:
    14 var iaf inte så farligt för att vara skatteverket. Jag hade typ 258 förra gången jag ringde. Turligt nog har de ju många handläggare också
Svar på tråden Tantvarning 4