• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Panzer har sagt i en tråd att en strippdansös på en svensexa inte är något att bli uppörd över.
    Han sa det i en tråd där TS redan är upprörd.

Nu väntar han på reaktionerna.

(fasen vad mycket tråkigare du skulle ha Panzer om du inte fick dem lite nu och då:,
    för Heloise därhemmavid lurar du inte iväg till vrede lika lätt väl? )

• Panzerfaust

Jag skulle väl aldrig leta efter trådar att slaska i bara för att liva upp lite?

H är f.ö skitlätt att "få fart på".

• Panzerfaust

Passion/

Läser du mycket?

Har du läst Terry Pratchett?

• passionsblomman

Själv har jag hunnit ha ett praktgräl med min sambo på eftermiddagen för att sean åka rätt ner i brunnen och få ett redigt jag-orkar-inte-gå-och-räkna-och-vänta-hela-jävla-tiden-bryt.

Jag är helt hormontrashad.
    Satt här och grät och grät och sambon, ja han såg ut som en fågelholk. Undrde varför jag grät och trodde jag ville att han skulle flyta.
    När jag sa att nog för att han varit en jävla idiot idag men att det knappast var flytta utan bry sig om mig jag ville att han skulle....

...gick han och la sig.

Det hjälpte verkligen mot min ensamhetskänsla.
    Och nu tycker jag nog för närvarande att han gott kunde flytta. Iallafall ut i boden ett tag.

ÅÅÅ vad det känns som att "vi går igenom det här tillsammans"

What a crap!

• Panzerfaust

Såg det i den där andra tråden, äsch att tilta på varandra hör till och hur skulle man annars kunna får sig lite "make up sex"?

Ibland behöver man få ett utbrott, tyvärr brukar det vara den som är närmast för tillfället som får sig en utskällning modell hårtork.

• passionsblomman

I perioder läser jag väldigt mycket.
    Just Terry Pratchet har min pappa tjatat på mig om i åratal, men det har inte blivit av än.
    Borde jag ta mig tid med den serien menar du?

Han har alla tror jag till och med.

Panzerfaust skrev 2009-06-16 23:21:04 följande:
    Passion/Läser du mycket?Har du läst Terry Pratchett?
  • Panzerfaust

Nja dyk inte på någon av serierna direkt skulle jag säga, börja med en fristående för att se hur du gillar den, rekommenderar "Små Blå Män" som handlar om en liten flicka som vill bli häxa, fullständigt underbar.

• passionsblomman

Jo, det hör till att ladda ur ibland tror jag, fast det är inte så kul. Särskilt inte om man egentligen mest är ledsen.

Jag vet ju att han är helt galen på allt meck med vår förbannade bil och så rarg på den första verkstan att han måste gå och avreagera sig på gymmet och att det är helt galet på hans jobb och att han sovit dåligt ett tag...
    Allt det bryr jag mig OCKSÅ om såklart, men inuti mig rasar det en massa rent fysiska saker som dessutom påverkar ens hela känsloregister. Hur fan sak man kunna förklra det, när man SJÄLV känner att "det här är ju inte klokt"

Han kommer hem och vill bara komma hem, och jag vill att han ska komma hem och bry sig om mig, vilket ahn totalt glömmer bort, för jag är vanligtvis ingen man behöver ta hand om.

Inte jättesvårt att se att det blir jobbigt.

Lägg till att vi huserar på trettioåtta minimala kvadratmeter så kanske du inser att det är tur att allmänheten i Sverige vanligtvis inte har så många vapen hemma...

Panzerfaust skrev 2009-06-16 23:25:50 följande:
    Såg det i den där andra tråden, äsch att tilta på varandra hör till och hur skulle man annars kunna får sig lite "make up sex"?Ibland behöver man få ett utbrott, tyvärr brukar det vara den som är närmast för tillfället som får sig en utskällning modell hårtork.
  • Panzerfaust

Förskärare är ett mycket vanligt mordvapen

Klart att det blir knäppt mellan varven men ska sanningen fram så vet jag 90% av gångerna inte varför H är tjurig när hon är tjurig så det är säkerligen något likande hos din gubbe. Män och kvinnor är så monumentalt olika att artens överlevnad är i det närmaste mirakulös. Är båda sedan grininga av två olika orsaker så är härdsmältan ett faktum.

Man får helt enkelt jobba sig igenom skiten för det blir alltid bra igen.

Svar på tråden Tantvarning 4