• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Va´? Och jag som tyckte min pappa var en skitstövel...

Skickar en lång o hårt kram genom cyberrymden till dig!!

Se till att panzartanten pysslar om dig riktigt idag!!
    (och gör han inte det så kommer jag o ger honom på moppo!)

Heloise skrev 2009-06-17 12:27:22 följande:
    Hallo ladies!Grattis Didis. I dag är inte en bra dag, i mitt nästa liv vill jag ha en annan pappa! Jag vill inte ha en pappa som förfalskar mitt namn, skiter i att betala räkningar i mitt namn och som inte kommer att ge sig förrens jag har magsår och ligger inspärrad på psyket. Det börjar bli jobbigt nu, riktigt jobbigt...Jag skulle däremot vilja ha en pappa som försöker värna om sitt barn även efter 18 och som inte sätter ett = tecken mellan min ekonomi och hans ekonomi! En pappa som säger usch vad avskyvärt att du vart rånad utan att tillägga kan jag få låna dina skadeståndspengar.Nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt, ha en underbar dag i solskenet
  • passionsblomman

Men Helose!

Fyyy vad hemskt!
    Vad är det fråga om egentligen , hur taskig får man vara!

*kramar allt jag kan*

Och Panzer: ta nu chansen att visa att du lärt dig något om kvinnor av allt smygläsande i tjejsnackstrådarna!
    Du kommer inte undan med "man vaddå det kunde ju inte jag veta"

Tröst i stora lass, en varm famn och massa omsorger! Omedlegenast!

• Panzerfaust

Många kramar blir det över 9år med räkningar som inte är våra. Det värsta är väl att vi ligger på fitthåret med bröllopsbudgeten så gubb******* räkningar hade vi klarat oss utan...

Nåja det löser sig väl.

• Im yours

Halloj tjejor!

Vem var det som sa att kvinnor, o män härstammar från olika planeter Själv har jag ägnat mycken tid på att försöka avläsa Lasses tankesätt i mångt o mycket. Stundtals känner jag mig absolut säker på att jag förstår - men oftast känner jag hur mitt hår krullar upp sig av pur förvåning.

Med andra ord; Jag håller med all föregående talare i ämnet

Imorgon kan det bli farligt på Stockholms gator, jag o mina två hitåkta kids ska "göra stan". Var mycket länge sedan jag var i huvudstaden, så det ska bli himla kul.

Ta hand om er, mina välsignade goa vänner.

• passionsblomman

Men HUR kan det ha blivit så??? Jag blir helt upprörd här!

Har han förfalskat namnteckningen i nio år?

Panzerfaust skrev 2009-06-17 12:53:49 följande:
    Många kramar blir det över 9år med räkningar som inte är våra. Det värsta är väl att vi ligger på fitthåret med bröllopsbudgeten så gubb******* räkningar hade vi klarat oss utan...Nåja det löser sig väl.
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-17 12:56:59 följande:
    Men HUR kan det ha blivit så??? Jag blir helt upprörd här!Har han förfalskat namnteckningen i nio år?
    Låter H förklara om hon känner för det.
  • Heloise

Tack blomman och didis kramar uppskattas.
    Panzer är som en Ritter mörkchokladmosse kaka; hård och söt utanpå och mjuk, len och ljuvlig innuti

Min pappa har många bra sidor tyvärr har han fler dåliga
    Jobbigt att få inkassokrav/ kronofogde krav som inte är ens egna... Jag är själv supernoga med att betala i tid och har aldrig varit sen med en räkning, jag är rätt övertygad om att inkassobolagen har mitt namn på typ speed search eller.

Ex min pappa förfalskade mitt namn som ägare på en häst skickar hästen i träning skiter i att betala och voila jag får en räkning på 48 000kr, då vill jag veta hur man som tränare är funtad när man har en häst i träning i månader men aldrig talar med ägaren?

Nä nu ska jag sluta tvätta mitt smutsiga byk in public

Funderar på om jag ska joina dig i bebistråden blomman, ska försöka komma in i bebismood och få lite koll på hur det går till haha

• Sonja68

Heloise: Jag är chockad! Förstår att det är kämpigt, vet inte vad jag ska säga. Vilket svek!! Finns liksom inget annat att göra än att krama om dig jättehårt och det låter som en bra ide att hoppa in i bebistråden. Jag är där ibland fastän jag avslutat bebisprojekten. Men jag har ju varit där själv en gång och så det är alltid roligt att diskutera livets mirakel.

• didis

Usch nu är jag faktiskt rätt less på vissa - icke namngivna - personer på BT.

Kanske borde personen i fråga ta två papptallrikar och sätta som trollöron?

Svar på tråden Tantvarning 4