• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Nädå, det har inte hänt något. Det är bara lite överhettat Har jobbat intensivt med ett projekt som är i slutskedet äntligen, samtidigt som det har ringts och mailats hela dagen. Det blir liksom bara fler och fler saker att ta tag i - i allt större takt än jag hinner beta av dem. Men större delen av dagen har jag fokuserat på projektet och skjutit det mesta övriga framför mig (till ikväll...)

Kan inte lägga mig riktigt än. Är fortfarande på kontoret och ska iväg på en produktvisning som min kompis håller i. Hon är ny med det, så jag lovade att komma o stötta i 2h... Men sen kan jag få vila Och jag har inte lyckats få i mig en enda kopp te idag! Jag som är en tegalning. Men vet ni?! Jag har köpt en tebryggare idag! ÄNTLIGEN! Jag har jagat den i ett helt år! Så ikväll ska jag minsann brygga en kanna te

Sonja68 skrev 2009-06-17 16:35:33 följande:
    Cantaton; men hur är det, har det hänt nåt eller är du "bara" trötter? Lägg dig och vila, jag åker hem och kokar en kopp te med honung åt dig!Såg ni den här: www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m3455518.htmlOM personen är sann och allt är på riktigt så var det ju en fin grej. Men om man har gått igenom detta ofattbart svåra och hemska, borde man inte ha blivit lite mer ödmjuk inför livet och sina medmänniskor, vilket även borde genomsyra ens kommentarer även här på BT. Hur man förhåller sig till livet och dess skeden och människor runt omkring en. Svårt att förklara hur jag funderar, men kanske ni förstår?
  • didis

Det går inte an - en hel dag utan te?? Då förstår jag att du håller på att bli galen!!

I snitt blir det nog någon liter te/dag här. *stackars mage*

Fast visste du att en kopp te innehåller fluor motsvarande en fluortablett?? Då får man inte ha mjölk i för då bildas svårlösliga calciumfluorider och så går vitsen förlorad om man har socker i förståss. Men ändå!!

• Im yours

Kan någon hälla upp en kopp te till mig. Jag har inte för vana att hänga i oseriösa trådar. Med tjat, rabalder och så lite lyckokänsla att jag just nu håller för öronen och skriker; lallalalalalallalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Usch jag har gjort ett felskutt, ghhhaaaaaaaaaaa

Ge mig lugnet tillbaka please!!!!!!!!!

• didis

Va´ vah har hänt??

*skyndar mig att servera te i min favoritmugg och lite kex får du också*

Im yours skrev 2009-06-17 17:30:19 följande:

Kan någon hälla upp en kopp te till mig. Jag har inte för vana att hänga i oseriösa trådar. Med tjat, rabalder och så lite lyckokänsla att jag just nu håller för öronen och skriker; lallalalalalallalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Usch jag har gjort ett felskutt, ghhhaaaaaaaaaaa Ge mig lugnet tillbaka please!!!!!!!!!
  • Im yours

Mindag.s icke papperstallriks och betalbars- tråd. Värsta kioskvältarstämningen där inne ju. Voj, vojsan, voj rena rappakalja- tillställningen hujedamig.

Tack snälla du, häller i mig te´t och knackar i kexet. För ni vet väl att om det spricker i 3 bitar så går önskningar i uppfyllelse Yes, tre bitar kex i handen. Tuggar i mig dessa, och känner lugnet komma.

• didis

Jo, där går det hett till, har snabbt ögnat igenom tråden nu men inte följt den.

Jag kan hålla med om att det ibland blir lite VÄL mycket lågprisprat på BT (om allt utom ringar för där skall det tydligen vara så dyrt som möjligt!) men så där ruggigt många miljonbröllop i Lars Wallinklänningar förekommer nog inte varje år så det är klart det väcker uppmärksamhet. Och utan att förolämpa någon, de som gifter sig så hänger nog inte på BT...

Åh, nu blev jag sugen på te o kex med lemon curd! En gång i tiden kokade jag min egen lemoncurd, det var jättegott!!

• passionsblomman

hahaha! nej det är du inte! Inte i den bemärkelse jag brukar mena när jag kallar någon det.

Håller du på att överanstränga dig nu igen?
    *tittar strängt*

Cantaton skrev 2009-06-17 16:22:42 följande:
    Jag är helt slut i huvudet!
  • passionsblomman

Hihihii, I´m yours, ja jag undrade hur länge det skulle dröja innan du upptäckte att du nog har föga gemensamt med de andra där...

Hörni, vet ni vad...jag hittade en lokal i en tråd som jag tyckte jag kände igennamnet på, och vet ni VAD-de har en bild på min dukning på sin sida....

titta!

www.nasetkungsgarden.se/Pages/Lokal/Pages/Page-1.asp

Andra bilden där på lokalen, den dukningen gjorde jag åt mina grannar! (vågar jag mig på att berätta här nu faktiskt, för jag står då inte med som någon samarbetspartner hos dem.)

Tyvärr syns ju bara de stora arren. Borden var jättepåkostade.

• Im yours
    Nej, för oss handlar det inte om siffror, och inte om miljonbelopp heller. Hur som helst är alla bröllop vackra!

Lemon Curd, ååhhhhh vad himmelskt gott. Jag har varken syltat el saftat på åratal

Idag är det 2.a dan som solen lyser över oss. Härligt värre.
  • passionsblomman

Nej, hade det visat sig att det var DET saken handlar om för din del, då måste jag säga att jag skulle varit tvungen att inse att jag felbedömt dig å det grövsta!

Im yours skrev 2009-06-17 18:53:39 följande:

Nej, för oss handlar det inte om siffror, och inte om miljonbelopp heller. Hur som helst är alla bröllop vackra!Lemon Curd, ååhhhhh vad himmelskt gott. Jag har varken syltat el saftat på åratal Idag är det 2.a dan som solen lyser över oss. Härligt värre.
Svar på tråden Tantvarning 4