• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MittiPrickBrud
    MittiPrickBrud skrev 2009-06-17 00:32:47 följande:
    Tittar in för att berätta att jag är mitt uppe i en flytt och därför inte hinner med att sitta här och umgås med er tanter. Tyvärr säger jag , för det är verkligen trist att gå miste om ert fina umgänge.Jag återkommer då jag är installerad i ny bostad, eller kanske smiter jag in ngn mer gång, för hur ska jag kunna hålla mig härifrån i mer än två veckor!KRAM!!
  • Yesh I do

Å tack! Jag tror jag tar en kopp kaffe! Säger inte nej till en kaka eller fem

passionsblomman skrev 2009-06-17 19:13:08 följande:
    Att vara tant är det BÄSTA och det är bara att slå sig ner och vara sig själv. Vill du ha thé eller kaffe? Yesh I do skrev 2009-06-17 19:10:25 följande:
  • Yesh I do

Tack

Sju sorter är ju inte fy skam! *hugger ett gäng från kakfatet*

didis skrev 2009-06-17 19:14:29 följande:
    Välkommen! Fötterna är inte så lurviga som på vissa troll men vi är mycket trevligare! En kaka att knapra på?? Vi tanter har minst sju sorter.Yesh I do skrev 2009-06-17 19:10:25 följande:
  • passionsblomman

Vassegó, ska det vara med mjölk?

Socker får du inte för då hojtar didis-hon är tandläkare förstår du.

(å andra sidabn säljer hon vid sidan av det jobbet sockervadd, så man behöver bara lyssna på henne lite lagom)

• Yesh I do

Är laktosintolerant så för den allmänna trivseln i tråden så skippar jag mjölken

å socker skippar jag så klart...tar inte ens lite i smyg...

• didis

Håhå jag är fanatisk när det gäller munhygien o sockerhaltiga produkter!!

Nu tycker maken att jag skall hjälpa till o flytta undan grejer, jag som har så viktiga saker för mig - hälsa nya tanter välkomna och allt!

Ha det bra!

• Yesh I do

Här verkar saker flytta av sig själva - för jag hittar ingenting här hemma. Idag var pajformen puts väck
    Kan skicka över min "sakflyttare" så du får sitta här i lugn och ro!

didis skrev 2009-06-17 20:03:06 följande:
    Håhå jag är fanatisk när det gäller munhygien o sockerhaltiga produkter!!Nu tycker maken att jag skall hjälpa till o flytta undan grejer, jag som har så viktiga saker för mig - hälsa nya tanter välkomna och allt!Ha det bra!
  • dfk

Hörrni, vad ska ni hitta på för nåt på midsommarafton då?

• Cantaton

Hahaha. Nä - inte på DET sättet!

Nja överanstränga... jag ska vara ledig på fredag, räcker det? Jag har massor att göra, så nu jobbar jag (lagom) hårt denna och nästa vecka för att sedan kunna ha semester HELT utan dåligt samvete. Utan jobb.

passionsblomman skrev 2009-06-17 18:16:20 följande:
    hahaha! nej det är du inte! Inte i den bemärkelse jag brukar mena när jag kallar någon det. Håller du på att överanstränga dig nu igen?*tittar strängt*
Svar på tråden Tantvarning 4