• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Mmm, tänkte väl det.

Då är det bara det svåraste kvar, och när det är gjort, så blir stegen lätta och ryggen rak!

Det är inte en slump att du är mellan kontrakt vet du.

Cantaton skrev 2009-06-17 23:01:43 följande:
    Jag vet vilket alternativ som skulle kännas i hela mig. Som skulle få mig att må mindre dåligt varje vecka.
  • Cantaton
    Det är det säkert inte. Jag känner ju hur glad jag är att vi inte har tagit tag i att skriva nytt kontrakt, utan bara jobbar på som om vi hade ett... Mm. Jag ska smälta lite. Men någon gång måste jag ju säga det.
    passionsblomman skrev 2009-06-17 23:13:40 följande:
    Det är inte en slump att du är mellan kontrakt vet du.
  • passionsblomman

Just det.

Och han kan ju inte annat än fatta att du har ditt eget konstnärskap att ta hand om. Och fattar han inte så är han dum, och då förtjänar han inte dig i sitt liv iallafall.

• Cantaton

Nä, jag lyckades inte komma igång med nånting ikväll. Och nu när jag äntligen fick ro i mig och inspiration att skriva ihop nåt blev jag jättetrött, så jag gör nog klokast i att lägga mig istället.
  • Cantaton

Yes. Det gör jag nu på en gång! Ska ju upp i ottan också... har ett möte klockan 7!!! Jag som inte ens kommer upp klockan 7 en vanlig dag... Många nattikramar!

• Villemoa

Vad skönt med en tråd full av massa härliga tanter, här vill jag också hänga! Orkar inte med trådar som inte vill ha papptallrikar för som gravid..nää just det är ju inte gravid, bara lite rund om magen *asgarv*

Apropå vita springare; hade min man friat till mig på en springare hade jag nog skrattat på mig. Undrar om trollets man samtidigt sjöng "Ken Lee" när han gjorde det?

(För er som inte alls fattar vad "Ken Lee" är, vänligen klicka på nedanstående länk)

• Heloise

Välkommen Villemoa; du var otroligt vacker på ditt bröllop!

Tack för kramar och tröst tanter...

Jag och panzer har precis sett Nixon/Frost eller vice versa kommer inte ihåg; men sweet lord vilken rollprestation/rollprestationer! Otroligt bra film spec ihop med kina mat

Blomman menar du att panzer hänger i bebistråden? Vad gör han där, ge honom inga idéer nu bara han får vänta liiiiiite till på Steven( eller lite längre beroende på vad naturen har för planer).

Jag håller alla tummar, tår och hår för dig i helgen blomman!

Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu jag är helt "slut i huvudet" och kroppen.
    Jag har aldrig längtat efter semester så här mkt någonsin. 4 års heltidsstudier parrallellt med att jobba 75-80% börjar ta ut sin rätt. Men bara ett år kvar, *nynnar taktfast* b ara 1 år kvar bara 1 år kvar sen får jag ta examen examen examen, med fin klänning och höga klackar och en rom och cola tralllalllallla!!

nattnatt ladies

• Panzerfaust

Det här är tamejfan det sämsta jag sett/hört!

Veckans Hitvarning på ZTV....

Svar på tråden Tantvarning 4