• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • dfk

Heloise- jag vill ge dig en kram! Blir både chockad och ledsen för din skull. Hemskt att bli lurad av sin egen pappa och indragen i massa ekonomiska bedrägerier!

Tanter, kring det här med tjuriga gubbar och hett temperament! Ibland tror jag att jag är ensammast i världen att ha en sån gnällig och grinig man när han sätter den sidan till, men ett gräsligt dåligt humör.
    Sonja, jag kan verkligen känna igen mig i det du skrev, att du och tjejerna lever på i det vanliga livet och inte dras ner i det där. Jag har också börjat att göra det, har alltid avskytt gräl och försökt att vara diplomatisk och komprimissa mig fram, jag har tagit konsekvenser för min mans dåliga sätt. Jag har slutat upp med det nu! Herregud, om han beter sig illa, så ska väl inte jag få skit för det. Nej, han får ta konsekvenserna numer för sitt handlande. Tänker inte skämmas för att han beter sig som en rutten sill. Det får stå för honom!
    passion- jag tycker också att jag känner igen mig med att vilja få maken att flytta in i verktygsförrådet ibland. Man både vill slänga ut fanskapet samtidigt som inte vill vara ensam. Man vill bara bli lyssnad på och få gråta en skvätt, och bli kramad.
    Om maken skulle komma hem med bara spriten, men hoppsan maten glömdes bort, ja då skulle jag också bli lite galen.

• passionsblomman

Du kan väl visst vara en tanttrådare?

-en liten tantelefant har vi ingen än!

Yesh I do skrev 2009-06-17 15:39:42 följande:

Nu är jag inte en tanttrådare men jag läste lite om vad som skrivits här idag. Kan inte låta bli att bara kasta mig in här och få fnissa lite över den vita springaren...Är det nån mer än jag som nästan ramlar baklänges av skratt vid tanken på sin egen man komma skumpande på en pålle genom en park..!( Sorry, ska inte kapa tråden mer )
  • Im yours

Jadu blomman ........... vilken upplevelse

Tänk om man kunnat se alla detaljer. Du är är ett helylle proffs på många sätt, min vän.

• passionsblomman

Vad söt du är!

Det som var roligt där var att de som hade lokalen hade kommit och sagt att de aldrig sett stället så fint någon gång nånsin och frågat om de fick använda bild på sin sida. Detvisste jag, men jag visste inte att de hade gjort det!

Synd att det är långt år helskotta, annars kunde jag blivit deras dukningskontakt...

Här tjejor är förresten berättelsen om den vita springaren:

www.brollopstorget.se/Forum-1-5/m3453833.html

Im yours skrev 2009-06-17 19:02:15 följande:

Jadu blomman ........... vilken upplevelse Tänk om man kunnat se alla detaljer. Du är är ett helylle proffs på många sätt, min vän.
  • Yesh I do

Det verkar hemskt trevligt att vara tanttrådare så jag klampar gärna in med elefantfötterna

Ni verkar vara ett så väldigt gott gäng

passionsblomman skrev 2009-06-17 18:57:58 följande:
    Du kan väl visst vara en tanttrådare? -en liten tantelefant har vi ingen än! Yesh I do skrev 2009-06-17 15:39:42 följande:
  • passionsblomman

Att vara tant är det BÄSTA och det är bara att slå sig ner och vara sig själv. Vill du ha thé eller kaffe?

Yesh I do skrev 2009-06-17 19:10:25 följande:

Det verkar hemskt trevligt att vara tanttrådare så jag klampar gärna in med elefantfötterna Ni verkar vara ett så väldigt gott gäng
  • didis

Välkommen! Fötterna är inte så lurviga som på vissa troll men vi är mycket trevligare!

En kaka att knapra på?? Vi tanter har minst sju sorter.

Yesh I do skrev 2009-06-17 19:10:25 följande:

Det verkar hemskt trevligt att vara tanttrådare så jag klampar gärna in med elefantfötterna Ni verkar vara ett så väldigt gott gäng
  • dfk

Här kommer det vinbärskaka. Nybakad och rykande färsk.

Svar på tråden Tantvarning 4