• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

-"var é Fjant?"

-"HÄÄÄR mamma"
    didis skrev 2009-06-17 14:59:23 följande:
    Usch nu är jag faktiskt rätt less på vissa - icke namngivna - personer på BT. Kanske borde personen i fråga ta två papptallrikar och sätta som trollöron?
  • Sonja68
    didis skrev 2009-06-17 14:59:23 följande:
    Usch nu är jag faktiskt rätt less på vissa - icke namngivna - personer på BT. Kanske borde personen i fråga ta två papptallrikar och sätta som trollöron?
  • didis

Nej faktiskt tror jag inte personen är på riktigt.

Kan ju vara upplyftande med troll en stund men efter ett tag blir det mest tröttsamt.

Såg att du, blomman försökte förklara ett o annat men ärligt talat orkar jag inte med så´nt.

Och förresten, smiiidigt att säga "snygg klänning, min kompis är också gravid"...

• passionsblomman

Idag har jag ju sådant tålamooood och är så lugn....

Jag tror inte h*n blir här länge.
    Troll tål inte för mycket exponering i solen. 'POFF'

• didis

Och jag som inte ens kan skylla på hormonerna!

Det roliga är att bröllopet bara blir dyrare o dyrare, först 500.000 (där pappa betalar hälften) till nu "sjusiffrigt". Och friande make på vit springare, minsann (har inte läst den tråden själv).

En rent allmän kommentar som givetvis inte på något vis har med den onämnbara att göra - mytomani lär visst förekomma emellanåt.

passionsblomman skrev 2009-06-17 15:18:41 följande:
    Idag har jag ju sådant tålamooood och är så lugn.... Jag tror inte h*n blir här länge.Troll tål inte för mycket exponering i solen. 'POFF'
  • Yesh I do

Nu är jag inte en tanttrådare men jag läste lite om vad som skrivits här idag. Kan inte låta bli att bara kasta mig in här och få fnissa lite över den vita springaren...Är det nån mer än jag som nästan ramlar baklänges av skratt vid tanken på sin egen man komma skumpande på en pålle genom en park..!( Sorry, ska inte kapa tråden mer )

didis skrev 2009-06-17 15:33:44 följande:
    Och jag som inte ens kan skylla på hormonerna! Det roliga är att bröllopet bara blir dyrare o dyrare, först 500.000 (där pappa betalar hälften) till nu "sjusiffrigt". Och friande make på vit springare, minsann (har inte läst den tråden själv).En rent allmän kommentar som givetvis inte på något vis har med den onämnbara att göra - mytomani lär visst förekomma emellanåt.
  • didis

Jag får väl erkänna att jag hade tyckt det var mer komiskt än romantiskt..

Nu kan inte maken rida så bra, han hade fått ta en shetlandsponny och använda fötterna som stödhjul!

Yesh I do skrev 2009-06-17 15:39:42 följande:

Nu är jag inte en tanttrådare men jag läste lite om vad som skrivits här idag. Kan inte låta bli att bara kasta mig in här och få fnissa lite över den vita springaren...Är det nån mer än jag som nästan ramlar baklänges av skratt vid tanken på sin egen man komma skumpande på en pålle genom en park..!( Sorry, ska inte kapa tråden mer )
  • Sonja68

Ordet mytoman har faktisk virvlat förbi i mitt huvud också ibland...

• Sonja68

Cantaton; men hur är det, har det hänt nåt eller är du "bara" trötter? Lägg dig och vila, jag åker hem och kokar en kopp te med honung åt dig!

Såg ni den här: www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m3455518.html

OM personen är sann och allt är på riktigt så var det ju en fin grej. Men om man har gått igenom detta ofattbart svåra och hemska, borde man inte ha blivit lite mer ödmjuk inför livet och sina medmänniskor, vilket även borde genomsyra ens kommentarer även här på BT. Hur man förhåller sig till livet och dess skeden och människor runt omkring en. Svårt att förklara hur jag funderar, men kanske ni förstår?

Svar på tråden Tantvarning 4