• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Nibla

Idag är en seg dag......
    Jag satt uppe till 1.30 inatt och gjorde färdigt inbjudningskorten inför min 30-årsfest. Fick sova två timmar, sen satte Lillan igång och började gnälla i 2,5 timmar så det blev inte mycket sömn för min del. För första gången fick jag gå upp och gå med henne i famnen för att hon skulle sluta gråta, vet inte vad det var för fel.

I kväll ska vi in till stan och fixa pass till Lillan, vi åker ju till London om drygt en månad.

• Nides

Godmorgon tjejer..

Det var ju evigheter sen jag var här inne känns det som.
    Hoppas att alla mår bra.
    Fy för det med katterna. Så obehagligt. Säger som Linum, tur att man har innekatter. det knappt så jag klarar av att höra om sånt utan att må fysiskt illa.
    Apropå illamående, Bauti, var det postafen du fick. Du kommer att snart må mycket bättre. Det är den otrevliga biten med graviditeten. Sen kommer den stora magen som är i vägen HELA tiden. hehehe..
    Var hos BM i tisdags där hon mätte magen och fick mäta den en gång till för hon trodde att hon mätte fel för att han är ligger en bit över övre kurvan. ooops, tänk att jag måste klämma ut han.

• Ab fab

Tjingelin. Hemma. O skall bara jobba halvdag idag. Det är frisördags idag. Yippi

Hoppas illamåendet snart går över bauti.

Kommer alla på muffinsfika. Jag vill ju träffa er. carma, linumm o nibla kommer väl på torsdag.

Puss

• Frujj

Ab: Alla har sagt att de kan den 6/6 (Bauti beroende på dagens tillstånd tror jag)
    Ska bli kul med muffinsfika! Jag har hittat ett kul recept i Leilas bok jag ska prova :D

Härligt med halvdag! Jag har varit nere på öppna förskolan idag på förmiddagen, W tycker det är jättekul och jag tycker det är skönt att komma hemifrån en stund, träffa lite folk och prata lite.
    Brukar promenera ner och ta bussen hem och så gjorde jag även idag, alltid ett äventyr när man ska på en buss med en syskonvagn.... än värre när det redan sitter en rullatordam på bussen och det är en till barnvagn som ska på. Men hem kom vi!
    :)

• Frujj

Ab igen: Läste just på din blogg. Använder du cliniques produkter? Inte bara smink då utan ansiktsvård, fuktkräm, rengöring mm?

• Bauti

Hej

Nides, nej postafen var det inte, jag har nämligenr edan testat det och det hjälpte inte. Det var något recepbelagt. Men mår fortfarande illa när jag tar tabletterna. Skall kolla upp detta med akupunktur. Är ju helt förlamad. Igår fick jag boka av kunderna. Klarar inget. Har sagt till P att detta var sista gången.

I morgon är det bröllop på Marstrand. Lagom kul med illamåendet. Men satan om jag inte klara det, vill ju gära vara med när barndomsvänninan gifter sig.
    Skall ladda handväskan med spypåsar och piller.

• Linum

Bauti: Stackars dig! Hoppas att det går över snart...

Frujj: Jag och M kommer på muffikat, men jag ska vara i domkyrkan kl 1530. M stannar kanske längre?

Neda: Du får ta i utav bara h*l.... *piiip*

• Nibla

Goooooooooooooood Moooooooooooooorning!

Uppe med tuppen idag, har väl varit uppe sen 06.30. Ingen idé att ligga kvar när man har en unge som är pigg som en mört! Har plockat och städat lite (såååå tråkigt att komma upp till ett stökigt hem på morgonen!) Nu bakar jag scones, ska överraska maken som fortfarande ligger och sover.
    Kanske fattar han hinten att det är hans tur imorgon när det är Mors Dag! Hehe!

Idag händer inte så mycket, kanske tar en promenad ner till torget det är lite jippo här i förorten i dagarna tre.

• Carma07

Godmorgon

Här är det också min tur att kliva upp med dottern som vaknade vid ungefär samma tid. Men efter frukost blev hon trött igen och sover. Så nu fick jag lite tid för mig själv istället.

Jag undrar om det blir någon Mors Dag för mig imorgon eftersom jag redan har fått en.

Nibla: Jag funderar också på att åka en sväng bort till torget och kolla så vi kanske ses.

• Ab fab
    Frujj skrev 2009-05-29 14:03:11 följande:
    Ab igen: Läste just på din blogg. Använder du cliniques produkter? Inte bara smink då utan ansiktsvård, fuktkräm, rengöring mm?
    jag är värdelös på hudprodukter. köper mest apotekets grejer. Min hudterpeut skäller på mig jämt...*s*
Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!