• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Nibla

Trevlig långhelg önskar jag er alla!

Nu sticker vi till Danmark! (Blir nog en liten tripp till Tyskland också för att bunkra lite inför mitt 30-årsgalej)

• Linum

Nyfärgat hår, nyrakade ben, maken och missarna har precis åkt till Skåne, jag ska snart bege mig in tillstan för körövning och sedan bär det av.

Jag har packat så lätt att jag tror att jag har glömt något...

Ha en härlig Pelle Ballong (Kristi Flygare enligt Gert Fylking)!

• Ab fab

tur det inte var tvärt om... nyrakat huvud och färgade ben

• Bauti

Hej
    Lite sliten idag. Var på möhippa igår. Vi hade middag med Bollywood tema, mycket lyckat. Sedan skrönade vi till sing star. Var inte hemma förän kl 03.00.
    Idag skall det sista tömmas i lägenheten och städa den, dock mindre kul.

• Ab fab

Bollywoodtema? Wow så kul. Var var ni?

• Bauti

Vi var hemma i hennes föräldarhem i örgryte.

• Nibla

God morgon!
    Är tillbaka efter en lång weekend i Danmark. Hamnade i Rödby i en lekpark som heter Lalandia. Gigantisk vattenpark och ett himmelrike för barnen. Det var roligt att umgås med familjen.
    Idag väntar tvätt, städ och kortmakeri. Måste få ut inbjudningarna till min 30-årsfest!

• Linum

Hemma igen efter en helt fantastisk helg i Marseille! 30 grader varmt, shopping, magisk konsert, massor av rosévin och många minnen! Vår kör har inte förmågan att ha tråkigt!

Har shoppat som en tok... Sååå mycket snygga mönster och färger överallt i affärerna!

• Bauti

Hej

Det verkar som helgen varit damerna till belåtenhet.
    Själv har jag varit parkerad i sängen. Mår så in i ------ illa hela tiden, inget hjälper.

• Ab fab

tjingeling
    en bra helg som gått. slappat mycket. Nu väntar avdelningsmöte o resa till Tyskland.

Började måndagen med tandläkarbesök... brrrr... dyrt...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!