Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
ingen chans att det blir matmuffins alla .. vi gillar ju choklad för mycekt
bra idé att ta med låda för att ta rester med sig hem. Jag har huset fullt av tonåringar o svärföräldrar. Passar perfekt med överblivna muffinsar
ingen chans att det blir matmuffins alla .. vi gillar ju choklad för mycekt
bra idé att ta med låda för att ta rester med sig hem. Jag har huset fullt av tonåringar o svärföräldrar. Passar perfekt med överblivna muffinsar
god morgon
Igår firade vi en femtioåring- idag är det studentdags. O jag har bokat weekendresa till Rom med mamsen i oktober
bauti- hur mår du?
nibla- får jag åka med dig till muffisarna på lördag?
ab,
Självklart!!
God morgon girls! Hoppas allt är bra med er!
Bauti: Hur är det med illamåendet, din stackare?
Jag vet ett alternativt smeknamn på oss istället för "commander weddingtroup". *trumvirvel* The Muffins! *me likie*
Hej
Jag kan bara jämföra detta med att vara i helvetet. Orkar inget och mår konstant illa. Känns som jag är riktigt bakis. Väntar bara på att det skall gå över....
Bauti: Du får tänka lite positivt! Enligt en artikel på Aftonbladet.se tyder allt på att om man mår mycket illa i början av graviditeten så får man ett barn med högre IQ! Så antar att du kommer att föda fram en liten Einstein!
Å jesus, det måtte bli den smartaste ungen som finns då.
Läste just att min barndomskamrat Christine Badre Schnabl var med på det störtade planet från Rio.
Usch, så klagar jag på mitt tillstånd.
Bauti: Usch och fy med din vän! Jag satt och tänkte på alla de gånger min pappa åkt den rutten.... brrr...