• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Carma07

Godkväll

Bauti: Hjälpte inte medicinen du fick mot illamåendet? Hoppas det släpper snart iaf.

Idag har det varit en ganska lugn dag med långpromenad och mathandling. På eftermiddagen tog jag en tupplur tillsammans med lilltjejen och det är riktigt skönt.

• FruTez

Carma: Låter som en underbar dag. Lugn och härlig utan för mycket måsten!

• Carma07

Tez: Alla måsten skapar man själv, men det är så mycket man vill. Så jag har kommit fram till att istället för att försöka jaga tiden och göra så mycket som möjligt och inte få något gjort för att man är för trött, så sover man mer istället och blir mer effektiv när man är vaken. Bra ekvation va? Den har funkat hittills iaf. Nu vägrade lilltjejen att sova inne idag utan ville sova i vagnen och då blir jag utan min eftermiddagslur.

• Frujj

Hej
    Alla har väl sett att vi sa kl 13 istället för 15 på lördag? (Linum skulle iväg på em)

Vad irriterande. Jag köpte ett par "foppa-tofflor" till N när han fyllde år, han har använt dem ett par gånger och de har redan gått sönder. Mest irriterande är att jag slängde kvittot för nån vecka sen :(
    Var inga riktiga Crocks men ändå.. köper man skor ska de väl hålla mer än en fem gånger tycker man.

Idag har det varit riktigt brödbakarväder! Har gjort ett surdegsbröd och ett annat bröd som finns på våran blogg. (rutor med frön o russin... såå gott!)

• Frujj

Lillebror hälsar grattis till Lilla L på deras 9-månadersdag :D

• Nibla

Frujj,
    L hälsar tillbaka!

Var på IKEA en sväng idag, skulle köpa en ram till mamma, men kom ut 389 kr fattigare och kommer inte ens ihåg vad jag köpte. Haha!

Idag ska jag med svärfar på lägenhetsvisning. Han och svärmor vill köpa sin egen bostad, de hyr idag. Svärmor är uppbokad på något annat så jag ska gå med och tar med mig Lovisa. Sa till honom att han kommer framstå som "fula gubben" som gift om sig med en flicksnärta och fått barn på äldre dar. Haha!

• Frujj

Nibla: *Fnissar* Just det har jag själv råkat ut för, när jag och min pappa var i England med E när hon var liten.. vi var ute o käkade o så sa servitrisen "oh I though she was your young wife"
    haha
    Inte så kul då man man kan ju fnissa åt det idag!

Ikea kommer man aldrig tomhänt ifrån! :D

• Ab fab

god morgon
    allt väl med er? Hur mår den kräkandes Bauti?

Lugn lunk just nu. Sitter på kontoret och gör hyfsat med nytta. Igår blev en slapp hemmakväll med mest tv-tittande (och en del sovande i soffan....)

• Nides

God morgon alla glada fruar!
    Ville bara önska alla en underbar dag idag.

• Ab fab

det samma till dig. Soligt även om det är lite kallt. Hur mår bullen?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!