Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Vill också veta!!!
Ab: De där muffinsen lät riktigt goda. De får jag nog testa någon dag.
Här har varit ganska lungt. Det var en del att göra lördag förmiddag (när jag egentligen skulle ha varit med er) men sedan har det varit lungt. Trevlig lördag med vänner på grillmiddag och söndag bara slappa och ta det lungt. Just nu sitter jag och gör matlistor eftersom det är min matvecka nästa vecka och får börja måndagen med att åka och handla. Orkar bara inte ikväll.
Bauti och Nides mår ju bra! Är inte det glada nyheter?
Hoppas att ni har röstat allihop. Demokratisk SKYLDIGHET, inte rättighet
Har precis tittat på film och ätit ostbågar, så nu blir det sängdags och lite bok!
Glada nyheter är när någon i ens närhet mår bra och att man inte behöver vara orolig för att någon som mått dåligt mår så dåligt längre.
Jag har röstat!
:)
Tack för en trevlig muffinsfika i lördags! Mycket gott o kul som alltid :)
Hoppas de som fick smaka i "andra hand" (körtjejer...tonårs-A...svärmor m fl) gillade det oxå!
Ok, det kunde vi ju omöjligt ha listat ut, vi som inte var där.
Skönt att ni mår bra!
Nu ska jag sussa!
Japp här röstades det. Jag fick tom tonårs F (fast bara tonåring i en dag till) att rösta.
Överlevt helg med svärmor. Idag åker de... tjohooo. Fast den här gången har det gått bra- det har varit helt lugnt.
Muffinsarna gick åt som smör i solsken. Svärfar mumsade i sig med glädje. Tonårs A och hennes kamrat snöt åt sig resten i sina tapetseringspauser.
Stort tack för härlig fika. Fler sådana! jag har bokat in den 30/8
Jag har skrivit 4 inlägg idag, men varje gång jag publicerar blir hela BT blankt och inget inlägg syns... *morrar*
Bauti: Kan du inte kolla med zonterapi, akupunktur eller något annat för att få bukt med illamåendet?
Jag som trodde att hon mådde bra igen... Det var ju knappast någon glad nyhet...
Linum, nu vet jag en glad nyhet!!!
Förresten, jag kan inte den 30/8. Det är matchen med stort M då, Elfsborg-IFK. Vi ska bjuda min pappa på matchen som försenad 55-årspresent. Så sorry brudar, jag väljer Nya Gamla Nya Ullevi framför fika i Kallebäck.