• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Linum

Hur många är det som kommer imorgon? Någons karlar förutom min?
    Tänker lite på hur mycket muffins man behöver baka.

• Ab fab

jag kommer utan- han får ta hand om svärmor
    Så vitt jag kan se är vi
    Herr o fru Linum
    fru Bauti
    Fur Ab
    Fru tez (och ev herr tezz)
    Fru jjjjj med familjn
    Fru carma (kommer du?)

Kul med designshopping igår. Himla trevligt att träffa nibla o carma. Niblas kusin som hade försäljningen var jättetrevlig. det blev filtunderlägg o platsmuggar för mig. Klart mycket roligare än tupperwere (hur nu det stavas.....)

• Bauti

Nides kommer oxå, men vet inte om maken kommer med

• Ab fab

ja förlåt.. nides glömde jag ju *rodnar och krusar*

• Carma07

Halloj

Mycket troligt kommer jag att få lämna återbud på muffinsfikat. Vi får matgäster imorgon som ev kommer ganska tidigt. Jag hade planerat att hinna med bägge två men frågan är om jag fixar det. Vi har fått låna en del grejer av dem till lilltjejen och vi tänkte bjuda dem på middag som tack. Han jobbar mycket helger så därför fick vi dubbelboka in dem imorgon. Annars brukar jag inte låta mycket komma före om jag har bokat date med er. Hör av mig senare om det, men räkna inte med mig.

Partyt igår var himla kul. Håller med om att det var klart mycket roligare att handla än plastburkar.

• Linum

Mer muffins till oss då?

Carma: Tråkigt att du inte kan komma (om du inte kommer)!

• FruTez

Carma: Trist att du inte hinner komma, hoppas att vi ses snart!

Min gubbe kommer imorgon, om han inte är överröst med jobb. Han har jouren och det är svårt att se hur mycket jobb han kommer få.

Ska bli trevligt att se några av er töser imorgon!

• Linum

Tezz: Vad kul att se dig igen! Det var alldeles för länge sedan, tycker jag!

• FruTez

Linum: Tackar, tackar! Va trevligt att höra! *skickar en stor puss tebax*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!