Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Hej
Man behöver väl inte baka så många muffins egentligen, man kan ju dela dom i ½ och 1/4 så kan man provsmaka desto fler sorter :D
Jag har ett par sorters te här också som kan provsmakas :)
Jo, det sitter uppe en sån där zonparkeringsförbudsskylt när man kör in i området här - den gäller INTE.
det är våran käcka villaförenings styrelse som har beställt en sån på egen hand utan att ha oss övriga med sig, så dom fick backa. Så inga p-vakter här, bara en ful skylt!
Jaha smeten blir god iaf *slickar mig om munnen*
Nu har jag precis vaknat efter en middagslur med dottern. Så mysigt och behövligt. Förresten har vi fått barnförsäkring på henne nu. Äntligen är det avklarat.
Var rädd för att det skulle strula en längre tid.
Jag kommer inte imorgon. Vi kommer att få åka och handla imorgon bitti och fixa ärenden. Lite tråkigt är det allt för det är inte så ofta som vi är nästan alla.
Ha en trevlig helg och en supermysig muffinsdate.
Hej hej,
Kikar in och önskar er en trevlig helg! Snart sticker vi till torpet och latar oss. Ha det så trevligt på muffinsfikan!
Hej på er!
Tack för trevlig svullfika och glada nyheter
Hej
Abbe, jag måste ha receptet på dina muffinsar. Det har blivigt ett måste. Är verkligen sugen på dom.
Tack alla andra för mysig fika
Nu börjar suget efter de där muffinsarna bli jobbigt
Här kommer räddningspatrullen
5 dl vetemjöl
1 dl havregryn
2 tsk bakpulver
2 tsk oregano
rör i hop i en bunke
ta nästa bunke o blanda
2 ägg
3 dl yogurt
200 gr fetaost
5 soltorkade tomatbitar
3 msk olivolja
rör ner äggröran i mjölröran. klicka ner i muffinsformar. baka 20-25 minuter i 200 gr
Oj, nu måste jag till Maxi och handla ingredienser..... Här skall bakas muffins *yyyyyyyeeehaaaaaaaaa*
Vadå för glada nyheter?!?!?!