Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Va bra med glada nyheter
Fotboll före fika... men Nibla... hmmm.... jag vet inte vad jag skall säga... Jag tittade på landskampen i lördags. Hur tråkigt som helst
Helt ok, Nibla. Hoppas IFK vinner!
*räcker ut tungan åt Nibla*
Ab, jag är beredd att hålla med, landskampen var svintråkig. Men den 30/8 blir det riktiga grejer!
*räcker ut tungan tillbaka till Linum och skanderar "hata hata hata göteborg" på riktigt huliganmanér* Mohahaha!
Linum: jag känner en som känner IFK:s huliganledare. Skall vi hyra in honom?
Vi kan tussa ihop några Guliganer (töntigt namn, jag vet... Elfsborgare...) med IFK:are ute i förorten någonstans...
Fotbollen var ju bara sååååå jävla trist. Jag fattar inte att de ens får betalt för att spela en så dålig match. Hade jag gjort ett så dåligt jobb hade jag fått sparken!
Godmorgon
Linum: Nä, det var lite genomskinligt att Bauti mådde jättebra här, men ännu sämre få FB.
Den glada nyheten var vad jag misstänkte och hoppades på iaf. Även om det är glada nyheter att våra vänner mår bra.
Har en dotter som försöker lista ut hur man får på en sko på foten vilket är bra för mig att hon inte har luskat ut ännu. Då kan jag snika åt mig lite tid vid datorn. Väntar på skattepengarna och måste kolla varje dag om de ev kan ha kommit.
Och nu tröttnade hon...
Vad är det 30/8? Var det då vi skulle hem till Linum på bröllopsfika?
Fast den glada nyheten jag skrev om VAR att mina vänner mår bra.
Det är glada nyheter i min lilla värld!
Tror att det var 30/8. Bra att jag tror det eftersom det är jag som har bjudit in er... snark.
Carma: Vad är FB?
FB=Facebook