• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Carma07

Ja, idag är det knappt man vågar säga till av rädsla för vad som ska hända en annan om man gör det. Det verkar inte finnas några gränser för vissa.

Vill också till Magnolia. De har mycket fint. Och med tanke på deras tråkiga servicemind (de kanske har bättrar sig) så handlar jag helst kontant i butiken så blir det inga tråkigheter.

Vi har också fått skattepengarna!!!! Men vi har ett stort hål att skyffla igen men jag hoppas de ska räcka till lite nya kläder iaf. Mina håller på att falla isär.

• Ab fab

Skattepengar här med. 9000 kr att ta med till London

• FruTez

Abbe: Jag mailar strax!

Nibla: Magnolia vill jag också åka till, var ligger det nånstans? Kan inte Borås så bra...

Carma: Betala helst kontant? Har det varit strul tidigare på Magnolia?

Linum: Ni skulle resa i landet i sommar, var har ni för reseplaner?

Brrr... betalade en faktura i helgen, som var på 5455 kr. Igår gick jag in på internetbanken och såg att jag hade en faktura som betalningen inte gått igenom. Då hade jag råkat skriva 54555 kr istället!!! *Hjälp!* Nu har jag ju inte så mycket pengar på mitt konto, så det var ju klart att den inte gick igenom, men jisses! Jag som alltid är så noggrann!

• Frujj

Godmorgon
    Nibla: Usch för såna idioter, men bra att du sa till.
    Kan också tycka det är obehagligt ibland att säga ifrån, man vet ju aldrig vad folk kan hitta på.

Fick oxå skattepengar igår, 11 sköna tusingar som kommer förvandlas till en Gran Canaria-resa i vinter. Gööööttt!!!

Usch det bara vräker ner regn ute, ska nog ta och baka lite bröd idag tror jag.. eller kanske städa... eller kanske hmm tja.. bara vara, dricka te och göra mest ingenting...

• Nibla

Jag har precis bestämt mig för att åka till Babyproffsen och köpa ett regnskydd till Lillans vagn. Det vi har nu är kasst och jag svär varenda gång det ska på........

• Ab fab

Va skönt med semesterkassa frujj. Hälsa E och önska henne trevlig resa. Vi kanske syns i London

mina skattepengar skall användas till en ring.

• Ab fab

nu finns lite bilder på bt bloggen

• Frujj

Hörde just Ab Fab-låten på radion :)

Ab: vad för ring?

Nibla: Kan behövas i detta väder, usch!

Har just satt två bröddegar o hoppas lillibror zzz snart så jag kan få baka i lugn o ro....

• Nibla

Vad tror ni om detta då? "Partytält för 30-40 pers uthyres. Leverans, uppsättning, nedmontering, bänkar och bord ingår. 1500 kr". Är inte det jäkligt billigt??

• Frujj

Oj det lät väldigt billigt. Vet inte vad det kostar i vanliga fall ioch för sig...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!