Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
var kladdkakemuffisarna dina? Recept tack. Mumsfillibaba
nej de va bautis... jättegoda!!
Nibla: Grattis till vinsten. Vad kul att få lite extra pengar att bara kunna bränna så där. Jag har någon sida med boxar, ska leta lite. Tror det ska finnas någon på InkyWings blogg som jag gjorde i julas och som var superenkel. Återkommer i frågan.
Man kanske skulle ha skickat med en låda till muffinsfikat så man hade kunnat smaka lite rester. Man blir ju riktigt sugen när man läser era inlägg.
Sååååååååååååååå irriterande!
Ska iväg och hämta biljetterna som jag köpte imorse. Så innan jag sticker måste jag föra över lite pengar till kontot så jag kan betala dem, då kraschar hela internetbanken ihop så jag sitter i telefonkö i 20 minuter till telefonbanken så de kan hjälpa mig, då ligger hela systemet nere så nu får jag snällt vänta tills det funkar igen, typ om 2 minuter, 2 timmar, eller typ.....aldrig! *muttrar*
God morgon!
Idag ska jag iväg till Borås Djurpark, var hundra år sen jag var där. Det ska bli skoj! Ska spana in giraffungen, elefantungen och alla apor, som är mina favoriter.
Efter det blir det födelsedagskalas, både min mamma och syster fyller år idag.
Carma,
Videon från youtube du skickade igår var kanonbra! Det blev två fina boxar som ska ges bort!
Även här är det födelsedagskalas. Myndighet o systembolag Sång o kaka till frukost. Middag på texas Longhorn väntar
Lina- tack för den fina Londonlistan. Den blev grymt uppskattad i morse. Och Carma- vilka vackra kort. Anna såg tom att de var handgjorda (inte illa för en 18-åring som ser mest fram emot partyt på torsdag. 20 åringen är man o ser inget*s*)
Vi har tapetserat om hemma. En grymt snygg fondvägg i mörkt lila och guld. jag har sparat tapetrester om ni scrappare vill ha papper för kort
Godförmiddag
Idag är inte vår bästa dag och jag och lilltjejen är sura på varandra. Hon vaknade första gången 4.40 och då gav jag henne välling och efter det var det full fart. *suck* Och jag som kom i säng alldeles för sent igår. Sedan har jag försökt att knocka henne i vagnen eftersom hon är trött men jag tror hon höll sig vaken enbart för att retas med mig. Men jag vann till slut och äntligen sover hon gott i vagnen.
Nibla: Kul att det blev lite lådor. Visst var de enkla att göra? Kommer bilder på bloggen senare hoppas jag.
Tack Ab! Jag lade inte ner något större arbete på killkortet. Vet att de inte riktigt bryr sig vad det är för färger och mönster. Försöker bara inte få det puttinuttigt.
Idag ska vi iväg på lilltjejens förta kalas. Det ska bli kul. Inte för att de kommer märka någon skillnad när de träffas men det är som jag säger...första kalaset är inte till för barnet för de minns ändå inte det utan det är till för morsorna.
Suck.. jag har ingen inspiration alls att jobba idag. Önskade att ni hängde här så jag kunde fördriva tiden
Abbe, jag är här och jag känner som dig!! Förresten, ska du på jobb AW på fredag?