• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

Nix- jag åker till London på fredag

• FruTez

Abbe: Ooh, London! Härligt! Jag ska själv trängas med de andra en stund. Får kika på va de hittar på!

• Ab fab

ja London skall bli kul. Inget jobb. Bara leisure

• Nibla

Hej på er!
    Tillbaka efter en låååång dag i Borås, först besök på zoo sen födelsedagskalas hemma hos min syster som bor i en etta.

Jag älskar att strosa i djurparken!! Jag är såå fascinerad av alla djur. När vi satt och fikade kom det två tonårskillar som ställde sig och tittade på geparderna. Först började de peka finger åt geparderna, varför man nu känner för det. Sen började de kasta sten! Då blev jag förbannad och sa till dom på skarpen. Då sa den ene "Du ska väl skita i vad vi gör". Jävla ohängda ungar! Kasta sten på varandra eller va fasen som helst, men fasen inte på försvarslösa djur!!!!
    GRRR!

• Ab fab

Helt rätt Nibla. Skulle vuxna skita i vad andras ungar gör skulel vi ha en otrevligare värld

God morgon. Köttkrog igår. Gillar ni biffar var Texas Longhorn ett riktigt bra alternativ. Riktigt nöjda.

Svärmor är med i Svensk damtidning den här veckan

• FruTez

Nibla: Bra gjort! Klart att man måste säga till när de kastar på de stackars djuren!

Abbe: Jag åker förbi Texas Longhorn på morgonen och har funderat på om det är bra eller inte. I vanliga fall älskar jag kött och testar gärna steakhouses, men just nu klarar jag inte av att äta kött, *suck*... När detta är över ska jag åka dit och prova!

• FruTez

Ni girls som hade kamera i lördags, kan inte ni lägga upp lite foton på BT bloggen?

• Ab fab

Tezz- kan du mejla mig inloggning på BT bloggen så skall jag lägga upp

Vi var på den i Linné men såg att det finns en på Södra vägen också. Bra att fira när magen blivit bättre med smaskigt restaurangbesök

• Carma07

Godmorgon

Återigen en tidig morgon som börjar vid femtiden. Får nog försöka somna lilltjejen lite senare på kvällen om det funkar. Men å andra sidan kan jag somna henne ganska tidigt och få äta frukost i lugn och ro.

Nibla: Världen är full av idioter. Varför går man ens in i en djurpark om man inte tycker om djuren? Bra att du röt till. Hoppas någon slängde ut dem därifrån.

Igår var vi på det första 1-årskalaset. Lilltjejen kastade tårta på golvet och slickade tallriken. Ojojoj, hjälp! Tur att hon är liten och söt ännu.

• Nibla

God morgon!

Har fått mina skattepengar!!! Jihoo!!! 14 sköna tusenlappar.
    Fast jag ska inte kalla mig "rik" för jag har sökt färre dagar av föräldrapenning, så dagarna ska räcka längre. Fast NÅGOT ska jag i alla fall unna mig när jag är i London.

MIn kompis som var med i djurparken igår är lärare och sa att hon var på en föreläsning en gång där föreläsaren berättade att det inte är helt ovanligt att barn som själva blivit misshandlade själva ger sig på djur och är elaka. Så man kanske ska tycka synd om grabbarna!
    Det var lite obehagligt, för efter att jag sagt till dem började de komma närmare och smög sig nästan upp bakom en. Jag såg framför mig på löpsedlarna: "VANSINNESDÅD: Småbarnsmamma knivhuggen av djurplågande yngling"

Efter djurparken snek jag in en sväng på Magnolia och köpte en massa papper. De har sååååå mycket att välja bland! Kortmakaren, InEx, Arkivet och Panduro tillsammans! Köpte också två omonterade stämplar på REA, 10 spänn styck. Fanns en hel koffert full!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!