Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Goddagens!
Har sovit illa inatt. Lillan vaknade vid fyratiden och ville äta, sen kunde jag inte somna om. LÅg och tänkte på min stundande 30-årsfest som kommer äga rum den 4/7. Vad passar inte om Amerikanskt Tema dagen till ära. Så jag låg och tänkte på vad man kunde bjuda på, vad för musik som kan spelas, hur man ska dekorera, etc.
Väcktes kl 7 av en smått hysterisk make. Han gick och la sig före mig igår och bad mig hänga upp ett par brallor åt honom som han lagt i tvätten. Han skulle på kundmöte idag. Detta glömde jag helt av så när han skulle ha brallorna låg de fortfarande blöta i tvättmaskinen.....Ooops!
Idag ska jag på Body Pump, efter det bär det av till Kungsbacka för att hämta bilen som ÄNTLIGEN är klar! Vi skulle lämna in den för att sätesvärmen inte gick att reglera, vilket resulterade i att de var tvungen att byta hela sätet!
Frujj,
Japp, i bara kallingarna. *hehe* Tror han muttrade något om jeans som satt för hårt i midjan. Jag halvsov.
Carma,
Hold you horses! Nä, jag planerar inte direkt, har bara bestämt datum och tema. Sen inatt när jag inte kunde sova låg jag och spånade på mat och gäster. Temat är ju rätt självklart när det är fjärde juli och allt. Sen kommer svågern hem från USA i juni så jag ska kolla med honom om han kan köpa med rekvisita, flaggor, girlanger och vimplar. Hehe!
Är inne i tråd på Familjeliv som handlar om att lämna katter hemma ensamma när man åker bort.
Jag får ont i huvudet när jag läser sådana här inlägg:
ja tycker det med mina katter sover när jag borta de mår fint är ju 5år min svärmor katt varit ensam ute katt har en som släpper in dem någon gång på dagen en gång om de kommer den tiden hon kommer ditt. han försviner 2veckor varje sommar kan vara ute i flera nätter på raken utan att komma hem och äta levt i 17år nu så de klara sig själva den andra katten hon här är 11år och ute katt inte inne varje natt heller
Tez,
Fyller i slutet av juni och kommer vara i London då. Så festen kommer vara veckan efter själva födelsedagen.
Jag går gärna med på lunch!
God Morgon!
Stämmer in med Tez. Så mysig start på dagen idag: Lillan väckte mig genom att dra mig i håret och när jag slår upp ögonen ligger hon bredvid mig i sängen med världens leende, från öra till öra.
Idag ska vi ut på en långpromenad. Ska också stanna förbi "turken på torget" och handla frukt och grönsaker. (Affären heter Alis grönsaker och har jättebra och billig frukt och grönt)
Ikväll blir det planering inför möhippan om två veckor. Har egentligen ingen större lust, eftersom man känner sig åsidosatt pga att vi inte ska på bröllopet. Bruden har en tendens till att vara rätt frispråkig efter ett par glas vin så jag bävar för att hon på möhippan ska ta upp varför vi valt att inte komma.
Sen är jag så löjlig att jag helst inte vill berätta för henne att vi ska till London i juni, för då kommer hon undra varför vi har råd att sticka till London men inte till bröllopet. Vad hon inte vet då är ju att N redan är i London med jobbet plus att vi bor gratis hos vänner, så vår Londonresan kommer kosta en bråkdel av vad det skulle kostat att åka på deras bröllop......
God morgon!
Oj vilken sömn man fått! Lillan sov hela natten och vaknade vid 6.30. Jag ammade henne ocn hon somnade om och vaknade först kl 9.00. Lite mysigt att ligga och dra sig när man hör hur regnet smattrar på fönsterblecket. Då får man inte lika dåligt samvete som man skulle fått om det var kanonväder.
Idag kommer sotaren, någon gång mellan 10-13 så vi ska hålla oss hemma.
Instämmer med Bauti, trevligt att ses igår!
Här var det inte mycket action idag....
Idag har jag städat och fejat hemma. Fast jag har också klämt fyra avsnitt av Sex & the City! Hehe!
Är lite putt, igår ställdes Desperate Housewives in och ikväll får Greys Anatomy stryka på foten. För den där jävla hockeyn!!!! Trodde ishockey var en VINTERsport! Vem fasen är intresserad av hockey nu på våren, och den håller ju på i evigheters evighet.