Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Nibla: Va gött att inte må så illa! Jag har sista veckan faktiskt mått något bättre. *peppar peppar* Kanske mitt eviga småätande? Fick skräckscenarion i huvet, att det är hormonerna som avtar och att det ska gå åt skogen. Men så läste jag nånstans att det kan vara att kroppen faktiskt har vant sig vid hormonerna! Däremot har jag stora problem söderut. *erhm* Måste springa till toan av andra själ... Alltid ska det var nått... Ett brasilianskt ordspråk: Antingen är det 8 eller 80. Typ, allt eller inget!
Frujj: Ojojoj! Illamående så länge? Att du orkade med två barn tidigare?
Bauti: Gott med åtminstonde en fri dag... Hoppas du får mer imorgon!
Har ni sett att bröllopstorget och familjelivgrundarna även grundat en sida för heminredning? Läste det i GP.
www.hemochharmoni.se/
Tezz: Japp, vi ska på Sverigerunda i sommar! Vi drar till Sundsvall för en övernattning 12/7, efter det Umeå, Piteå, Luleå, Umeå, Östersund/Åre (och hälsa på Addiz/L!, Dalarna, ev Stockholm och Nyköping.
Nibla: Garvar åt ditt rondelläventyr... Jag undrar vad det är för j*vla pucko i Borås som har godkänt alla idioter som kör...
14 000 kr tillbaka här. Går oavkortat till New York!
Hoppas ni kommer till Nyköping när jag är där
Linum: Anledningen till att jag frågade var för att maken och jag pratat om att åka iväg med husvagn i sommar och maken vill väldigt gärna åka norrut. Vi pratade lite om att åka och fiska i Klarälven, vidare till Funäsdalen, en sväng förbi dalarna... inget bestämt än. Fast vi åker inte förrän senare i början av Augusti. Om jag inte hittat en sjysst superduperbillig sista minuten resa till nån varm strand!
Tezz: Ahhh! Vi måste vara hemma till 4:e augusti. Ska på bröllop i Blekinge helgen efter och sedan börjar man ju jobba igen...
Tezz du har mail :D
tezz- du får gärna låna en resebilaga från expressen som jag har. Den är fylld med tips för Sverigesemester
Vi ska också norröver i sommar: Gävle, Sollefteå, Luleå är än så länge inbokat. Åker nån gång 20/7.
Vår semester blir Finland 12-16 juli, Stockholm 16-19/7 och Nyköping 20-24/7. En vecka i Lerum före Finland och R åker en vecka o seglar i Grekland