• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Bauti

Nides

Ang boxen på babyproffsen så har bara backaplan fått in sådana denna veckan om du skulle ha. Ringde och la undan en till mig.

• FruTez

Bauti: Va är det för box? *nyfiken*

• Carma07

Linum: Grattis till löneökningen. Kul uppskattning att få för sitt arbete.

Tez: Jordgubbsstämpeln kommer från Kortmakaren. Är inte säker på om den lilla jordgubben som jag har använt på de senaste korten finns i butiken. Den fick jag med i ett paket en gång. Men den stora ser likadan ut.

Pissigt väder så vi stannar inne idag. Jag passar på att sova både förmiddag och eftermiddag när lilltjejen ändå sover. Skönt att kunna sova ikapp sig lite. Nackdelen är att man inte kan göra något hemma.

• FruTez

Carma: Tack för tipset! I värsta fall kanske jag kan få stämpla upp några jordgubbar nästa gång vi är på pysselträff?

• Carma07

Tez. Du kan absolut få stämpla upp jordgubbar.

• Frujj

Tez: Jag köpte en jordgubbsstämpel på My Cards vid Vågmästareplatsen för några veckor sen. Den finns även i webshopen
    www.mycards.se/shop/bild.php

Tårtintresserade: En baskurs kostar 695 enligt hemsidan.
    man fick klicka upp kursprogrammet för våren för att se priserna

www.tartdecor.se/group.asp

Hm ska ringa o kolla om eget kurstillfälle

• Linum

Tezz: Annars VET jag att du kan måla jordgubbar - det har du bevisat på ett kort till M förra året!

• Bauti

Tez
    Gå in på babyproffsen.se och beställ en box. Har inte öppnat min än. Har den fortfarande i bilen. Skall öppnade i kväll med P. Älskar ju paket i alla dess lag.

• Carma07

Frujj: Det tillkommer kursmaterial på priset också. Tiden för kursen är februari på sidan men de kanske har det löpande.

Trevlig helg alla om någon hinner kika in här något mer idag.

• Frujj

Carma: Såg det. så det blir ganska dyrt då ju :( Såg att de även hade prova-på-kväll för tex möhippor el liknande. Vi kan ju kolla vad det kostar om intresse finns?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!