• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

grattis Fru T. Spännande med räkmage

Vi hade grymt bra väder i Lodon. Ta med solskydd Nibla

• FruTez

Abbe: Tack!

Åh, jag vill också åka till London... mysigt!!

• Carma07

Tez: Vad kul med ultraljudet! Vad tidigt du fick göra det. Var det av någon speciell anledning eller har dem det som rutin där du går? Visst är det spännande att se det lilla hjärtat slå.

Nu börjar det åska här. Det blev ingen fika i trädgården efter promenaden idag. Det mulnade på alldeles lagom tills vi kom tillbaka. Men väl en fika inomhus istället.

• Bauti

Hej

Har varit på jobbet och gjort Vibekes naglar. Har även fått akupunktur i morse, det börjar ge resulat nu. Så skönt att må bättre.

Tez
    Kul! Du har en liten räka och jag har en smällt marsmelows (jaja, stavningen).

• Ab fab

bauti- va kul. Hoppas effekten håller i sig

hälsade just på stolt räkmage-far. Han såg glad ut... dvs Herr fruT

• Ab fab

mornings
    lyssnar ni på morgon Zoo? Den här veckan handlar det om bröllopskatastrofer. Hur kul som helst. Idag var det en brud som berättade om sitt bröllop fyllt med gräl med svärmor, full make som flirtade med barnflickan. Numera var bruden gift med bestmannen och maken bodde ihop med barnflickan...

• Nides

Hej hej
    Hoppas att alla är pigga och glada idag.
    Abbe, såg bilderna ifrån London, jättemysig o händelserik helg förstår jag.

Tezz: mysigt med UL. Det blir bara bättre o bättre.

Bauti: Skönt att akupunkturen funkar och att du mår bra.

Själv har jag vart lite skakig de senaste dagarna men hoppas att det blir bättre. Idag blir det föräldrargrupp, men innan de ska jag till arbetsförmedingen.

Ab: vilken katastrofbröllop!

• Ab fab

Nides- följer nyheterna om valet och ser alla skakande bilder. För dig måste det verkligen vara så mycket värre som har vänner och släktingar där. Ny teknik är bra- FB o twitter som sprider nyheter som en diktatur försöker stoppa

• Nides

FB, youtube och facebook är verkligen bra i dessa tider. Så att omvärlden ser vad som händer. De stänger och filtrerar bort FB hela tiden men på nåt sätt så fixar folket att bilderna och filmerna kommer fram. Helt otroligt vilken vilja det finns bland folket!

• Bauti

Hej

Ännu en dag som verkar bli bra
    Mår mycket bättre än på 10 veckor.
    Firade morgonen med en club candwish, kokt kyckling, tomat, sallad, majonnäs mellan två rostade mackor. Fattades bara lite bacon så hade den varit 100, men 99 är ju inte helt fel heller

Skall iväg och handla garinstång till barnrummet. Har gardiner som jag vill ha upp. Vill hadla en massa men får vänta lite till...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!