• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Bauti

Hej

Skall iväg och få lite nålar i mig. Typiskt att vädret skall vara skit när jag mår bra.

• Ab fab

Det ljusnar i väster! Snart kommer solen

Carma- vilket fantastisk berättelse fröken N:s födelse är. Och vilken härlig personal ni mött.

Carma- ledsen att jag var så osocial igår.

Igår hade jag en racerdag. Shoppa med mamma (skor, tröja o pryttlar på Balders hage), fika och sen storhandling. I en jäkla fart fick jag sen plocka upp allt, göra musli, städa nedervåningen, tvätta, tvätta fönster. Halvtio var jag matt o slut Snarkade gott när R kom hem från Bryssel.

Idag har jag hämtat enorm smörgåstårta till kontoret. Tänkte att vi behövde ha lite semesterstämning idag.

• Carma07

Ab: Ja, vi är väldigt tacksamma för all personal vi träffat på i Borås. De har varit helt underbara. Ingen fara att du var osocial igår. Det var jag också och hade lite bråttom hem.

Bauti: Man kan inte få allt. Men förhoppningsvis så kommer det fina vädret tillbaka och du fortfarande mår bra.

• FruTez

Carma: Det var verkligen ett rörande inlägg på din blogg. Va roligt för läkaren också att få se vilka framsteg lillan har gjort trots en skakig inledning!

Abbe: Det var en fin smörgåstårta du hade med dig idag. Dina kollegor måste blivit väldigt glada!

Carma: Jag är också lite intresserad av detta med tårtmakeri. Kanske man kan köpa lite saker och ha en egen tårtkurs tillsammans? Kanske man även kan hitta några nstruktionskurser eller liknande på nätet?

• Bauti

Hej igen

Hemma efter att ha lekt pigge piggsvin.
    Nu åker vi till Lysekil. Det bestämde jag för 10 minuter sedan.
    Den som råkar åka till Lysekil är välkommen på en fika, bara att slå en signal.

Trvlig midsommar på er!!!!

• Carma07

Tez: Det var så jag tänkte. Iaf om man köper sådana där blomstansar, eller vad man kallar dem, så ska det nog finnas intstruktioner i dem.

Vill önska er trevlig midsommar om nu någon kikar in något mer.

• Ab fab

Trevlig midsommar till er alla. Nu har jag skrivit snapsvisor till i morgon. SKÅÅÅL

• Nibla

Passar på att kika in och önska alla en glad midsommar i regnet och snålblåsten!

Ikväll ska vi grilla, imorgon blir det sill och potatis hos vänner!

• Frujj

Trevlig midsommar! Är på väg till vänner o sill o testar o skicka fr mobilen. carma o Tez jag har en idé ang tårtmakeri, mailar om det efter helgen!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!