• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Carma07

Godmorgon

Vilket sommarväder idag också. Idag blir det mammapromenad och fika fast egentligen hade jag nog gärna softat på en filt under körsbärsträdet. Det får bli imorgon istället.

Vårt fläderträd blommar nu och det doftar fläder i hela trädgården. Är det någon som är intresserad av att plocka lite fläderblommor är det bara att höra av sig. Vi har gott om dem.

• Ab fab

Fläder är underbart. Jag har precis gjort en omgång flädersaft men funderar på en till. Mycket möjligt jag kommer förbi

• Linum

Carma: Vi kanske tar en vända förbi er på fredag kväll och snor lite fläder! Är ni hemma då? Vi ska hem till Dalsland i helgen.

• Bauti

Hej!!!!

Swichar förbi och strör några kramar i den olidliga värmen

• Linum

Värmen är ju underbar!!! Hur kan man klaga på något som händer 30 dagar om året?!

Ska tillbringa helgen ute i solen, badandes i någon liten dalsländsk sjö (Vänern är fortfarande för kall...). Ikväll blir det SATC - några avsnitt i alla fall. Vi har börjat kolla från början. M är lika biten som jag!

• Ab fab

Linum_om ni åker till Carma i morgon-får jag åka med?

• Carma07

Linum och Ab: Vi är hemma ikväll! Jag plockar fram lite chokladochjordgubbsmuffins.

• Ab fab

Mums filllibabba.

Jag är hemma idag. Jobbar lite men skruttar mest omkring. Vi har hantverkardag känns det som- larmreparatör, snickare o murare. Det blev inte lika lugnt som jag tänkt mig.

• Carma07

Ab: Sms:ade precis med Linum. De hinner inte komma ikväll utan kommer ev söndag kväll. Men vi är fortfarande hemma om du vill komma en sväng ikväll eller om du vill vänta.

Nu är det dags för trädgården. Ha alla en härlig helg om vi inte hinner ses mer idag på tråden.

• Ab fab

jag orkar nog inte cykla till Gråbo idag... för varmt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!