• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

Grattis till lotterna carma. jag missade att lyssna igår.. typiskt. Hoppas det blir en storvinst

jag var på spinning igår.. jösses. En galen dansk instruktör. jag är helt ledbruten idag. sen blev det middag på "That's amore" på Linneplatsen. grymt trevlig krog

• FruTez

Morsning!

Carma: Va kul med lotterna! Hoppas att du vinner en slant! Du undrade om en stämpel på min blogg. Ja, den är min, så det är bara att stämpla upp nästa pysseldag. Då passar jag på att stämpla din jordgubbsstämpel!

Abbe: Du gick lite konstigt idag! Såg ut som att du fortf. satt på en cykel! *fniss* *retas*

Nu vet jag ju att jag är personligt påverkad och det är därför, men jag måste berätta att jag ser gravida med stora magar ÖVERALLT?!?! Var det så för er andra morsor också?

Bauti: Hur mår du nu förtiden?

Blev så glad när pappa ringde igår och sa att hans besök inte kommer i helgen, så vi ska åka till Skummeslöv! Åh, det är så härligt där på sommaren. Längtar bort från husfixet en stund. Behöver lite ledighet!

• Carma07

Godmorgon

Imorse var lilltjejen trött vilket gjorde att vi fick sovmorgon. Nu sover hon en stund till så jag får lite tid att fixa lite saker. Idag bär det av ner till Göteborg. Det är nämligen dags för tandhyginistbesök. Ska bli spännande att se hur det går. Sist jag var hos läkaren och kollade upp min "vad-det-nu-var" på örat så började lilltjejen att gråta så fort hon pillade på mig.

Tez: Vi får väl se om vi kan få ihop någon pysseldag snart. Jag såg stora magar överallt redan innan. Jag tycker det är så med allting. När det helt plötsligt blir ens vardag så finns det överallt som man inte har lagt märke till innan.

• FruTez

Carma: din solros passar verkligen in en sån här fin dag!

• Bauti

Hej

Jo vars, här är det bra. Inga spyor men väldigt trött.

Tez, känner du oxå att värmen är jobbig. Jag föredrar regn och 15 grader just nu.

Carma, hoppas att du vinner på lotterna

• FruTez

Bauti: Sitter ju inne i kall AC miljö hela dagen, så jag känner inte av värmen så mycket. Var ute på rasten och då var det riktigt gött! Jag mår inte lika illa längre (förrutom morrn och kväll) Däremot är jag hungrig jämt. SOm tex. vid 12 åt jag lunch. Vid 14 kommer jag vara hungrig som en varg. Alltså vrålhungrig så magen skriker! Kan inte äta mycket åt gången, så det kanske är det som gör att jag blir hungrig oftare, men det är jobbigt ändå.... Är trött på att äta...

Nån som har bra tips på mellanmål? Har testat det mesta. Banan, risifrutti, yoghurt, macka... finns det nått mer som jag kan ha missat? Nått gott och nyttigt. Min fantasi har försvunnit totalt när det gäller allt med mat...

• Ab fab

mellanmål... en idé är att göra egna "bars". Nötter, russin, torkade bär, frön.. jag undrar om jag kan hitta ett recept. Det finns ju en del sådana i hälsokosten men jag tror man kan göra godare själv

• FruTez

Abbe: Jättebra idé! Jag brukar alltid ha en påse med nötmix i handväskan. Om du hittar nått bra recept får du gärna dela med dig!

• Ab fab

surfade lite men hittade inget speciellt. Kolla med Addiz- hon kanske kan ha ett bra recept

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!