• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • FruTez

Carma: Hmm... ja... kanske lite tidigt till nästa midsommar... Jag känner mig som värsta alkisen juh! Jag saknar verkligen att ta en iskall cider eller en Baileys till kaffet... Haha!

• Bauti

Hej
    Kom hem idag från LL. Vi har haft det så skönt. Inget missommarfirande för våran del. Tog det som en vanlig helg. Men det var kul att se alla raggare på midsommardagen som invaderar Lysekil.

• Linum

Igår hade vi semester och firade M:s födelsedag på Liseberg. Strålande solsken och alldeles lagom mycket folk. Vann en stjärnvinst på kexchokladhjulet helt i onödan... Får väl ge bort skiten till någon som behöver det bättre.

Ab: Visst fanns det mycket fint i butiken?!

• Ab fab

Linum- Systrarna hade handlat för 800 kr... Maria var lika vild hon. Jag har inte beställt något. Ännu kanske är bäst att säga
    Förresten- hyr du ut midsommarens poängpromenad? Jag har en intressent.

Igår var det symöte hemma. Vi gjorde mycket lite handarbete utan pratade mest sex o snusk*s*

• Linum

Hyr ut du bara. No extra charge but a kiss!

• Ab fab

kan du skicka över den till mig? Lovar att inte betala i kexchoklad åtminstone

• FruTez

"Ja må hon leva.... jaaa må hon leva uti hundrade ååår!" Grattis Carma!

Va är det för sida som ni girls snackar om??? *nyfiken i en strut*

• Ab fab

grattis Carma! Hoppas make o dotter sjungit vackert för dig så här i arla morgonstund.

• Ab fab

Tezz- det är en sida med smycken (linum köpte sina bröllopssmycken där) Hur mycket fint som helst

• Linum

Tezz: Samma sida du köpte dina örhängen på

Ab: Kommer gleicht (eller hur DET nu stavas)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!