• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Linum

Har jag sagt att jag fick 7% i löneökning, jämfört med 3% för alla andra?! Fy fasiken vad bra jag är

• Ab fab

va kul. jag hade en sådan kul lönediskussion i år med när jag fick nästan hela potten

• Linum

Jag behövde inte diskutera... Tror att chefen min gillar mig!

• Ab fab

Vi har obligatoriska lönesamtal varje år. Samtalet består i att chefen talar om vad han kommer att ge som lön. kanske inte så mycket diskussion

mer pengar till NY alltså

• Carma07

Tez: Det tog ett bra tag innan man fattade. När det börjar sparka är det inte mycket att fundera över längre.

Ab: Då kollar vi läget nästa vecka. Ha det bra i London. Jag var också helt impad av Addiz tårta. Är så sugen att testa speciellt nu när man kommer ha barnkalas framöver. Då är det kul att kunna göra en rolig tårta.

Frujj: Jag har bara kollat lite snabbt ännu, men jag hittar inga priser på kurserna. För en kyrkråtta som mig är det ganska avgörande om jag ens ska fundera över det just nu eller vänta lite.

Varit på Lindex och handlat så nu har jag TVÅ par hela jeans.

• Nides

Linum: Grattis till lönehöjningen. Och jätte rolig text.

Ab: ha en rolig helg i london

Frujj: jag är hemma det mesta i sommar. Orkar nog inte ta mig någonstans. Och i fall du vill strosa i Haga för du jätte gärna säga till.

Usch hoppas ni gravida blir bättre snart. Lider med dig Bauti. Det är verkligen ingen rolig tid. Men det blir bättre.

Själv är man tung och rund och det är inte kul.
    Men nåt som jag o J tyckte va underhållande var lilla L på Niblas blogg. Hon är ju helt underbar.

• Nides

Oj.. sist ut, först in... oj oj oj.. Det är ju inte varje dag det händer.

Hoppas att alla mår bra. Vädret kunde ju vart bättre men men, man ska inte gnälla över sånt sägs det ju.

• Bauti

Hej

Kul med löneökning, Grattis!!!

Jag tror jag skall ta en sväng till babyproffsen. Dom har så mycket kul.
    Men mest för att spana....

• FruTez

Morsning tjejer!

Klockan är snart halv 11 och jag börjar må bra igen. Samma visa varje morgon, men på sistonde har jag mått ok resten av dagen. Det är ju alltid nått positivt! Hur mår du bauti, hjälper akupunkturen?

Linum: Klart att du ska ha sån löneförhöjning, så hårt som du jobbar! Förresten, Jaaa.... lämna-bok-tjöta-fika!! Jag mailar dig!

Frujj: Om du hittar nått pris på tårtkursen säg gärna till. Har tyvärr för mig att såna kurser är ganska dyra, men man vet aldrig!

Abbe: Ha det så skoj i london!

Carma: Jag är kär i den där jordgubbsstämpeln du har! När jag gjorde ett beställningskort till Linum förra året ville jag gärna använda jordgubbar, så jag hittade en bild på just den jordgubben, men kommer inte ihåg var och ritade av den på frihand. Det tog tid, hihi, och jag hade gärna haft stämpeln. Var har du köpt den?

• Bauti

Heluu Tez

I tisdags hjälpte akupunkturen men inte i går. Har fått tag på ett ingefärste som jag just duckigt, skall kolla om det kan hjälpa. Känns som jag är desperat att göra vad som helst. Och det är jag.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!