Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Låter som underbara helger för er förutom för Bauti då. Hoppas det blir bättre för dig snart.
Själv har vi haft makens syster med familj på besök över helgen. Väldigt lugnt och trevligt med grillning, spelkväll och en heldag på Liseberg. Idag har vi varit hos BVC och lillskrutten växer och knakar som hon ska. Lite tvättning, städning och matshopping står på min lista idag.
Hej
Bauti: Vad jobbigt för dig att må så illa. Hoppas det snart är överstökat. Har du hört med din bm om hon har nåt som kan hjälpa dig?
I helgen har vi tapetserat om vårt sovrum och det blev sååå fint och vi är jättenöjda! Mycket slit och smutsigt blir det men roligt när det är klart!
Igår kväll när jag skulle lägga mig blev lilleman dålig och han har haft hög feber, 40 grader!, hela natten och gråtit och klagat och knappt sovit nånting. Det var som att ha en kamin i sängen... Idag har han fortfarande feber men var lite piggare nu. Så synd om dom små när dom mår dåligt :(
Nibla: Var det det som var överraskningsresan? Fanns det roliga saker för lilla L där också? :)
Frujj,
ja det var överraskningsresan!
Det är nog mer menat för större barn än Lovisa, men hon badade och plaskade som en galning!
Vi var aldrig i det där leklandet (bollhav, rutschkanor och klätterställningar).
Frujj: Vad kul med sovrummet. Det är så kul att göra om och speciellt när man blir nöjd.
Hoppas att lillman repar sig snart.
Carma: Jaa det är jättekul. Rätt mkt jobb men sen så ska ju tapeterna förhoppningsvis sitta där ett tag. Ska lägga upp bilder på bloggen när jag fixat home-stylingen oxå :D eller så får ni kika när ni är här på muffinsfikan.
Hej
Har nu besökt mvc. Fick se lill skruttens hjärta slå. Men tyckte mest det såg ut som en grillad marsmellows med en prick som flimrade.
Den är hela 1,5 cm stor. Så jag är i vecka 8. F-n, nu får jag gå längre med illamåendet, men det blir inget december barn i allla fall.
Fick oxå utskrivet något mot illamåendet, vad det nu hette?.
Vi har redan fått barnvagn och vagga. Bra när man är sist ut
Nu väntar sängen igen....
Stackars bauti! *kramar om*
Bauti: Vad kul att redan ha fått se hjärtat.
Frujj: Ska bli spännande att kika på det nya sovrummet på muffinsfikat.
Bauti: Va roligt att få se hjärtat slå! Så, inget decemberbarn, när är du beräknad istället? Prel?
Nibla: Kul med resa till danmark och bara få komma bort litegrann.
Linum: Du får ha modevisning på muffinsfikat!