Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Abbe: Inge UPS än. När skulle de komma?
Grattis en dag i efterskott till Nibla med man!
och grattis idag till dagens namnsdagsbarn!
Tezz: Du har mail
Tezz igen: Stämmer det du skrev ovanför, inredningsfika 4/6 och muffinsfika 6/6. Om ingen tycker att det är för tajt inpå inredningsfikan??
Ska skicka ut mail om det snart, har bara inte fått ändan ur:)
Pysselexperter: Såna där små bokstäver (Typ utstansade) som man sätter på t ex kort. Heter dom Die Cuts?? Hur fäster man dem??
Frujj: Jag brukar limma fast bokstäverna med hjälp av en limpenna. Den pennan är nått av det bästa som jag har köpt! Dessutom är den superdryg!
frujj igen: tycker inte det är för tajt mellan fikorna. Alla kommer ju inte den 4/6, men verkar kunna den 6/6!
*kollar mailen*
Frujj: Du har mail! :)
Tezz: Svar!
Frujj: hihi!
Dagens namnsdagsbarn säger: Merci beacoup!
Ikväll ska det fejas lite och packas inför Frankrike.
Tezz: Trist att förlora planerad ledighet... Det är alltid risken när man jobbar med oersättliga saker. Om jag är borta i en vecka är det mest jag som blir lidande, men om en telefonist/receptionist är borta faller ju alla...
Linum: Eller som en sann engelsman säger: möörsi bjukåpps!
Hehe
Have a nice trip to La France!!
Och ha en trevlig långhelg tjejer, ni som är lediga, ni andra, jobba lungt på fredag sen är det helg igen! :D
Grattis på namnsdagen Linum
Tezz - så synd. Men det är ju så orättvist att man kan återkalla semester så. Tänk om du hade beställt en resa eller om du skulle gift dig. Dum o konstig regel tycker jag.
ha en bra helg allihopa. Jag startade med en lång lunch på Ritz. En del rosévin till det. I morgon skall jag skrutta hemma. Maken kommer hem i morgon. Sen blir det en liten turné i Bohuslän och sen till goda vänner på Onsala. Skönt att bjuda bort sig....