• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • FruTez

Hej tjejer!

Va tyckte ni om melodifestivalen igår? Jag måste säga att jag tyckte hela arrangemanget var det bästa på länge! Detta året var det ingen riktigt kass låt utan högre kvalitet jämfört med tidigare. Min favvis var Island, vilken underbar röst hon hade!

Jag tar en paus från målandet idag. Mår lite illa och känner mig hängig. Har hostat i några dagar nu så jag har väl en förkylning i kroppen. *suck* Tänkte jag skulle baka lite grekiskt lantbröd om jag orkar. Känns konstigt att vara här inne och vila när makens föräldrar är här och målar och sliter. Trots att de säger att det är helt ok att jag inte målar lika mycket som dom.... men ni kanske förstår vad jag menar? Här kommer de och målar på mitt hus, utan att jag gör det själv? Men åandrasidan, vi har inte bett dom om hjälp, de kommer hit helt frivilligt. Nästan så man får mota bort dom, haha! Vilket lyxproblem...

Hoppas allt är bra med er tjejer! Saknar er alla och hoppas vi kan ses snart!

• Linum

Hej girls!

Tillbaka hemma igen efter några dagar i Franciacorta/Bergamo. Fantastiskt vacker del av Italien. Känner mig lite indränhkt i vin efter fyra dagars konstant ätande och drickande... Det är inte alla gånger man äter, dricker, har trevligt och får nya vänner OCH får lön för det

Hoppas att ni mår bra. Imorgon blir det jobb i Borås, men jag kanske tittar in här på tisdag igen.

Hoppas att bautis och nedas bullar mår bra!

Puss.

• Bauti

Hej

Idag kommer maken hen från Boston.
    Jag mår så in i ------ illa, konstant. Hoppas att detta skall gå över snart. Blir ju helt handikappad. Skall jag åka någon stans så är det bara att packa ner spypåsar, ifall att. Värst är det när man kör.
    Men det skall ju gå över sägs det.

Annars så händer inget just nu i livet.

• Bauti

Frujj
    Inget fel att vara decemberbarn, bara inte är mitt

• FruTez

Bauti: Inte roligt att må illa. Hoppas det går över snart. Du får ju nått positivt i slutändan efter allt lidande!

• Ab fab

Hej snyggingar

Solen skiner i Dublin- hann med en kort promenad innan det är dags att jobba. Blir nog ett o annat varm på stan ikväll

Har vi bestämt muffinsfika? Jag kan också 30/6 o 6/6

• Frujj

Ab: Menar du 30/5?

En annan fråga, jag har skrivit BT-fika 4/6 i min almenacka, vad var det för något?? Var det nåt preliminärt eller har vi nåt bestämt då. Hmm eller är det då det var inredningsparty?

• Linum

Inredningsparty 4/6 var det nog.

Jag tar nog med min syster dit!

• Frujj

Bauti: Har du testat akupunkturarmbanden (Sea band heter dom har jag för mig, finns på apoteket). Annars kan man ju ta åksjuketabletter om det är riktigt illa. Postafen heter väl dom?
    Eller gör te på ingefära, eller tugga på en bit (syltad) ingefära.
    (har för mig det var syltad ingefära, färsk är väl lite vääl starkt att tugga på)

• Frujj

Ok sikta in er på Muffinsfika den 6/6 då, då kan alla (bara Bauti som inte svarat, om jag inte missat??)
    :)
    Eller blir det för tätt in på den 4/6?
    Mailar om det senare!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!