Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Hemma efter en lång sittande dag. Först ett pass på 6 timmar (tre på raken) , lite paus och sedan ett till på röver i 2 timmar. Men nu har jag oxå iordninggjorda nagler, super blåa.
Inget bra att sitta så länge.
Jag måste köpa mamma byxa redan, magen börjar bli kännslig för åtsittande byxor.
Hej
I morgon drar jag och Vibeke på kurs till Åland. Wella har hyrt en hel båt, så vi är över 2000 frisörer från hela sverige.
Det kommer blir lugnare än beräknat för våran del.
Men ack så kul vi skall ha!!
Bauti: Vad kul med kurs. Ha det jättekul!
Här har ni en som har en lite krånglig almanacka. Det står nämligen även danska och engelska röda dagar och speciella dagar. Sen står det landsförkortning innan vilket land det gäller. Jag var inte tillräckligt uppmärksam så idag har vi firat danska mors dag. Pappa var lite funderam när jag ringde till mamma och sa att de kunde komma hit på lite morsdag-fika.
Han kollade länge själv i almanackan och kunde inte alls se att det var mors dag idag.
Jaja, nu är den firad iaf.
Jag bad maken om ursäkt att jag hade lurat honom men han bad om att få den här tillgodo eller så letar vi upp när Danmark firar Fars dag.
Hoppas ni har en bra helg. Igår var vi på basebollspremiär i pissevädret. Det blåste, regnade och HAGLADE. Tack och lov så regnade det inte länge men det blåste rejält så vi åkte hem ganska snart igen.
Idag blir det lite hemma- och trädgårdspyssel.
Hej tjejer!
Hoppas ni haft en trevlig helg allesammans.
Bauti: Ha de så skoj på båten!
Carma: *fniss* Det var verkligen en avancerad kalender du har!
Själv så målade jag (som för det mesta nuförtiden) på huset i helgen. Det börjar arta sig. Fast det var kallt som f*n i helgen... *brrrr*
Godmorgon
Tez: Jag tänkte faktiskt på dig i helgen när jag såg grannen måla lite på sitt garage att du troligtvis gjorde det samma. Fast på huset då.
Helt plötsligt blev det full upp i veckan. Sångstund imorgon, Babybabbel på onsdag, promenad på torsdag och någon gång under veckan ett litet besök till min kusin som har fått en liten dotter.
God morgon
Det har varit en bra helg utan större stress. Middag med goda vänner i fredags. Skruttat omkring hemma, hämtat fåtöljen- så lycklig, fikat med vännina, bad o god mat o skumpa med maken. Igår firade vi mammas födelsedag. Restaurang Seaside på Björkö var så trevligt- klart tips för sommarutflykter
i morgon blir det Berlin i tre dagar. Hemma på fredag igen
God morgon!
Har haft en ganska jobbig helg. Började med en promenad på Liseberg med två väninnor. (Inte så jobbigt) Direkt efter det åkte jag hem till mamma och pappa eftersom N var på svensexa hela dagen. Lillan var inte pigg och bara grinade och vrålskrek. Vet inte vad det var, men kanske kommer det fler tänder. Hon åt ingenting på hela dagen nästan plus att hon låg och gnydde i min famn i flera timmar på kvällen.
Igår var N tvungen att jobba. Precis när han åkt kräktes och sket lillan ner sig upp till kragknappen. Bra tajming....NOT!! Men hon var pigg och alert hela kvällen och idag också så det är nog inget större fel på henne.
Fint väder det blev, kanske en långpromenad för oss!
men Nibla- kan verkligen lilla ursöta fröken L göra sådana saker. Och gnälla... tror bara hos fiser rosendoft
Nibla: Kanske nåt som lilla fröken L:s mage inte gillade?
Ab: Nädå även söta tjejbebisar rapar, fiser, kräks och bajsar ner sig, dessutom helt ogenerat.
Seaside på Björkö, kanske dit man ska åka för o fira 2årig bröllopsdag? Vi firade ju inte vår första på nåt särskilt vis (jag var för gravid för o orka tänka o N tog inte tag i det heller)
Snart 2 år för Herr och Fru Nibla! :D
Jösses vad tiden rusar....
Seaside tror jag blir perfekt för tvåårsmiddag. Jag funderar på vad jag skall göra till vår (vi bestämde att arra vartannat år.. ja ni fattar .. jag fixar i år R fixar nästa) Min tanke är kanotpaddling, tältning och sen lunch på "våran" bröllopskrog