• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

men när är muffinsfikan? Har jag missat? Jag vill ju träffa er snart

• Carma07

Jag tror att Frujj skulle skicka ut mail angående muffinsdate.

• Frujj

Hej
    Jo jag ska skicka ut mail om muffinsfika, ska bara kolla vilken helg vi ska på kalas hos min mamma, hon fyller år. Hoppas få svar på det imorgon.

Hoppas det kan bli snart iaf!

• Ab fab

tjingeling.
    Ser fram e mot muffinsfika. det skall bli himla kul

hade utvecklingssamtal igår. Gick kanonbra. jag är ju så nervös innan o spänd - känns som när man fick betyg i tredje klass.... Men det gick bra. Jag fick löneförhöjning!

• Frujj

Dagens husmorsfråga:
    Jag tänkte färga en jacka (den är svart men blivit blekt så jag tänkte bara piffa upp färgen igen) med vanlig textilfärg. På paketet står det att man behöver infärgningssalt men det var slut iaffären och jag hittar inte det nån annanstans heller. :( Nån som vet, måste man ha det, eller kan man ta vanligt salt?
    Man ska ju hälla i fix, räcker inte det...

• Carma07

Frujj: Jag tror att du kan ta vanligt salt. Har för mig att jag har gjort det nån gång för tusen herrans år sedan. Kommer dock inte ihåg hur resultatet blev.

Idag är det sångstund men i övrigt en lugn dag.

Ab: Vad kul med ditt utvecklingssamtal och grattis till löneförhöjning.

• Frujj

ÅHHHHHHHHHHHHHHH Jag är så förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag säger då det.. ALDRIG ALDRIG MERA 3!!!!!!!!!!! Sicket skitföretag!!!
    Dags att ringa Sverker... jag som trodde jag var av med idioterna!!!!!!!!!!!!

*argare än de argaste biet!!!!!*

• FruTez

Abbe: Grattis till det positiva samtalet och nya lönen!

Frujj: Har färgat en gång, men då hade jag infärgningssalt. Har nämligen för mig att man ska ha jättemycket salt. Vet inte alls om det funkar med vanligt salt...

Frujj igen: Va har de nu hittat på på 3???

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!