• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Carma07

Halloj i tråden

Har varit borta på vårdcentralen och äntligen kollat upp min utväxt (eller vad jag ska kalla den) på mitt öra. Hon skickar remiss så de kan skära bort den. Äntligen!!

Väntar på att lilltjejen ska vakna och sedan blir det lite ärenden idag. Imorgon är vi båda hemma och donar och till helgen blir det en tur till Halmstad.

Hoppas ni alla får en bra Valborg och helg.

• Frujj

Ha en skön Valborgs helg!
    Gött väder

Hur blev det med bröllopsfikan? Slår ni samman, Tezz och Linum? Bara undrade för när jag skulle föreslå datum för muffinsfika.

• FruTez

Frujj: Du behöver bara kika på de dagar som Linum mailade om i Augusti. Jag tar ingen egen dag!

Kram på er och trevlig valborg!

• Frujj

Ok! då tycker jag som nån annan skrev tidigare att vi tar en muffinsdate ganska snart! Skickar mail i helgen om detta!

• Bauti

Hej

Det var en förbannat avkoplande tid på Vann spa. Men restaurangen var skit. Maten var inte alls välbalanserad med salt. Iblad fick man en salt chock moch ibland fanns det inget sallt alls.
    Tur att vi hade med oss egen plock mat första kvällen.

Spa avdelningen var sååååå härlig. Jag skall lägga in bilder på min blog men det vill just nu inte funka tillsammans med min telefon, där bilderna ligger. Men det kommer.

Trots katastrofköket så rekommenderar jag stället!

• Nibla

God förmiddag!

Hoppas ni alla haft en skön ledighet. Vi har haft besök av vänner från Luleå. Åh vad jag önskar att de bodde närmare!

Idag är det babysim som gäller, ska sen åka till Allum och byta en present vi fick till Lovisa. En sommarklänning i alldeles för stor storlek. Brukar aldrig byta presenter, men denna gången måste jag. Det är ju kul om man kan använda en SOMMARklänning på SOMMAREN.

Ikväll bär det ev av till mina föräldrar. Elfsborg-IFK på TV.

• Ab fab

hej snyggingar
    en bra helg. avlappnande och lugn till stora delar.var på Liseberg igår. hittade ett städset med massor av blingbling- något för bauti

när skall vi fika?

• Carma07

Halloj

Vi har också haft en bra helg. Vi var nere i Halmstad och hälsade på vänner. På vägen hem passade vi på att svänga in till Ullared och köpa lite nya leksaker till lilltjejen. Hon fick leka med en docka där vi var och hon var så glad i den så vi tyckte det var dags att hon fick en egen.

Idag blir det en promenad bort till jobbet och hämta bilen och sedan en tur till mataffären. Det är ett hotande mörkt moln här som jag håller sig borta bara.

Bauti: Vad tråkigt med maten men skönt att spaavdelningen var bra. Det är ju anledningen till att man åker.

Ab: Var det inte prat om muffinsfika?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!