Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
De skickar inkassokrav på en räkning jag aldrig skulle fått trots att jag har papper på att jag inte ska betala den eller nåt mer därifrån. + att det var nästan ett halvår sen jag skickade tillbaka telefonen till dom. SUCK P
klart läge för Sverker. Tjafsa inte med dem mer utan skriv till honom. Det skall bli en sann glädje att se dem bli kastade i tunnan *mohaaaa*
Underbart att man redan har huvudvärk
Frujj: Skriv ner allt som har hänt och skicka till Plus! Skriv en insändare till GP också. Dålig publicitet är det sista ett företag vill ha.
Passa dig så att du inte får en betalningsanmärkning bara...
Gå så högt upp i organisationen som du bara kan med ditt problem. Hota inte, bara tala om att du har skickat in en insändare till GP och att du har kontakter på SVT (JAG har i alla fall...).
Hej på er!
Idag har vi varit på sångstund. Efteråt tog jag och Lillan biltur runt Mjörn. Vad vackert!
Stannade till i Alingsås. Hittade leggings (bästa uppfinningen, hoppas verkligen de inte går ur style eftersom det är det enda jag har på mig) och en klänning från MQ. Marinblå med vita prickar med ett band i midjan som man knyter där bak. Hur fin och somrig som helst.
Imorgon är vi lediga hela dagen!!!! Ska ta en långpromenad ner mot sjön.
Har blivit hooked på Betapet på nätet. Det är som ett gift! Om jag inte missminner mig är Linum därinne emellanåt också. Eller?
Frujj, Vad tröttsamt med 3. Vilka jäkla idioter!!!!! Gör nu slag i saken och skriv en insändare till såväl GP som Plus.
Ab, grattis till bra feedback och löneförhöjning!!
....eller inte! (Ta en långpromenad ner mot sjön alltså) Vilket pessväder!!!
Riktigt läskigt väder.Brrrr.
Hej
Jag skall ta kanoten ner till stan.
Skall tråda ansiktet. Frågan är hur ont det kommer att göra??
Det viktigaste att få bort är håret på överläppen (kan inte stava till mustache)
Frujj
Blääää för 3.
min mamma gjorde trådning. Hon är ju en rätt tålig kvinna men det där gjorde tydligen svinont, men är jättenyfiken. Var skall du göra det?
Frujj: De har verkligen inte koll på tre... Låter definitivt som att det är dags att kontakta Sverker!
Idag händer det grejer på jobbet. Tysk-svenska handelskammaren har stooor konferans. Massa folk och i eftermiddag kommer Gerhard Schröder hit. Det är ett väldigt pysslande, folk springer omkring som yra hönor (inga tuppar, det är mest tjejer) och säkerhetsavdelningen har fullt upp. På gott och ont, så sitter jag i receptionen idag och kan se allt som händer! Ska bli intressant och lite jobbigt med så mycket folk och russel. Kommer säkert massa fotografer så det är bäst att dra in dubbelhakan och kamma håret! Ska se ifall jag kan poppa upp bakom Gerhard på nått kort! Hahhaha!