• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Frujj

Grattis på namnsdagen, Carma

O stort grattis till Nides
    Läst på FB :D

Tezz: min man såg din man idag *fniss* (i arbetsrestaurangen)

• Linum

Hej på er!

Är helt slut... Jag har jobbat i två dagar i sträck känns det som... Jobb på dagen, event i vårt nya showroom på kvällen. Tack och lov ligger det nere i Almedal, så det är bara att traska dit

Nibla: Jag har också varit fast där ett bra tag. Kul att spela Betapet tycker jag! Man får användning för all idiotiska ord man kan...

Längtar till min säng nu...

• Carma07

Godkväll

Tackar för gratulationer. Retade min pappa att han hade missat det idag. Han är så noga med att vi ska komma ihåg hans. Så nu har jag några tillgodo att glömma.

Lilltjejen sover så himla oroligt nu och det blev inte mycket sömn inatt. Lite tur i oturen då att det regnade så idag och vi ställde in vår mammapromenad. Jag och lilltjejen har sovit nästan hela dagen.

Får nästan prova Betapet nångång. Om man vågar vill säga. Tycker jag sitter för mycket vid datorn som det är.

• Bauti

God morgon!

Idag är det fullt med naglar

• Ab fab

mornings. Sitter på Landvetter. Här händer inte mycket

• Nibla

God morgon!
    Har en halvgrinig tjej som har en halvgrinig morsa som gick i säng alldeles för sent igår, typ 00.30. Fastnade framför reprisen av Efterlyst där det var ett reportage om det paret som förlorat ett barn, som sen saknades när det skulle jordfästas. Vem fan stjäl ett spädbarnslik?? Fy fan vad sjuka människor det måste finnas....

Idag kommer en tjej från babysimmet hit. Ska bli trevligt!

Annars inget nytt under solen. (Eller förresten, vilken sol?!?!?!)

• Ab fab

men hade någon stulit kroppen? Jag trodde de slarvat bort det.

• Nibla

När kistan kördes till kapellet låg kroppen där i. När föräldrarna sen kom till kapellet för att göra iordning det sista var kroppen borta.

• Carma07

Halloj

Vi stannar inne idag också. Vilket pisseväder. Hoppas det blir bättre under helgen. Dels blir det basebollsmatch och dels hade vi planerat trädgårdshelg. Och det blir så mycket roligare och lättare om det blir fint väder.

Nibla: Det är en underlig värld vi lever i med gott om nötter. Så hemskt för familjen. Som om det inte vore jobbigt och hemskt nog.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!