• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Linum

Nibla: Vad jobbigt med L! Jag vet ju inte känslan när ens barn är sjukt, men jag kan förstå frustrationen eftersom min ena katt höll på så ett tag och inte ville äta. Menar inte att jämföra L med en katt, men... du förstår säkert!

• Nibla

Linum,
    Va?!?!? Jämföra ett barn med en katt???!?!
    Förresten brukar jag säga fel ibland och kalla L för Doris. Hahah!

• FruTez

Frujj: Ring till Sverker nu på Tel: 090-17 50 00
    Eller maila: plus@svt.se
    Eller tipsa på: svt.se/2.109777/tipsa_oss

*morrar åt 3!*

Nibla: Gott att det ordnade sig med bikinin. Jag förstår att de inte byter badplagg efter ett tag men lite otroligt att hon skulle ifrågasätta 10 minuter! *skrattretande*

Hoppas allt är bra med er girls annars... Pöss*

• Linum

Nibla: Jag och min syster får ofta heta både Stina, Bella och Maja hemma hos våra föräldrar... 3 katter

Frujj: Har det fortfarande inte löst sig med 3?!!! Herregud... Vad är det som är problemet egentligen? Vad är det de inte förstår?

• Bauti

Ja jag snurrar in imellan åt. *vinkar till Linum*

• Linum

*vinkar till bauti*

Hur går det med jobbet? Fullt upp?

• FruTez

Jag tror att jag här läst en av de mest tragiska historierna nånsin i Metro. Ett par var ute och gick barnvagnen och med sina två hundar. Hundarna badade i en flod, men lyckades inte ta sig upp. Mamman gick då ner och försökte rädda hundarna, men fick själv problem. Då gick pappan ner och försökte rädda mamman men lyckades inte heller ta sig upp. De båda samt hundarna drunknade och kvar på stranden stod barnvagnen med en 9 månders gammal bebis....

Fy alltså... vilken historia....

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!