• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Frujj

Ah inredning då ja, synd då är det "gårdsfest" på dagis. Hade hellre gått på inredning.. men men vad gör man inte...

• Linum

Tycker att 6/6 är ett alldeles lysande förslag! Då kan vi ju fira nationaldagen samtidigt

• Frujj

Ja! Då kan ju nån göra blå-gula muffins.. hehe

• Ab fab
    Frujj skrev 2009-05-18 15:19:02 följande:
    Ab: Menar du 30/5?En annan fråga, jag har skrivit BT-fika 4/6 i min almenacka, vad var det för något?? Var det nåt preliminärt eller har vi nåt bestämt då. Hmm eller är det då det var inredningsparty?
    japp det gör jag. menar 6 juni alltså. 4 är det inredningsfika
  • FruTez

Jag kommer inte på inredningsfikan, har inga pengar att handla och sååå kul är det inte att "fönstershoppa"!

Frujj: Mailar du ut till alla om den 6:e så ingen missar det?

• Nibla

Tez,
    Fast även om du inte har några pengar kan du ju komma och fika med oss!

• Nibla

Tez,
    Fast även om du inte har några pengar kan du ju komma och fika med oss!

• FruTez

Nibla: Va gullig du e! Självklart vill jag fika med er härliga töser. Eftersom jag ändå får chans att träffa er sötnosar bara ett par senare så kan jag vänta tills dess och slipper då sitta och dräggla över saker som jag vill ha, men inte kan få just nu!

• Carma07

Tjingeling

Har varit hos min kusin och hälsat på lilltjejens nya syssling. Jag har redan glömt att hon har varit så liten. Helt otroligt.

Jag har heller inga pengar att handla inredning för men jag kommer gärna ändå och träffar er. Kom på precis att jag glömt att svara på det mailet. Inväntade ju svar från en kompis om hon ville hänga med. Jag kommer iaf, ska fråga henne igen.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!