• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

vilken tur att du jobbar här Tezz så jag får lite skvaller

Jag är så glad - min vänninas ben hade antligen läkt!

• FruTez

Nu händer det grejer här på jobbet. Säkerhetsvakter med mörka kostymer och öronsnäckor har börjat synas till! Hihi! *spännande* Snart kommer han, Gerhard! Man märker att folk är lite mer spända. De har börjat spärra av lite på gatan och journalisterna har börjat trilla in... hihi!

• FruTez

Nu kommer han!!! *fnissar åt det hela*

• FruTez

Han kom, han såg, han... gick! Hahha! In snabbt förbi receptionen, fotostund framför fotograferna, sedan slussades han snabbt vidare in i huset. Omgiven av säkerhetsvakter. Jag tog ett suddigt kort med mobilen. Ska lägga upp den på bloggen. Snacka om att man är lättroad, haha!

• Ab fab

han sitter uppe på mitt vångsplan. Säkerhetspolsen har svassat här

• Bauti

Det blev ingen trådning då han som skulle göra det inte fanns på salongen förrän i eftermiddag. Kostigt att vissa folk har svårt att hålla bokade tider.

• FruTez

Hej girls! Här var det verklgigen lugn. Vilket supertrist väder vi har då... Fast det ska tydligen bli uppehåll i helgen, bra för då ska vi måla mer på huset... Hoppas ni har det bra allesammans! Kramelikram!

• FruTez

Abbe: Åh, kosläpp skulle jag faktiskt vilja se någon gång. Har sett det på tv och kossorna ser ju överlyckliga ut när de springer ut på grönbete!

• Ab fab

ja men kom till Lexby på lördag. Partille alltså. 10.00 är det samling.

Carma- grattis på namnsdagen

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!