Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
vilken tur att du jobbar här Tezz så jag får lite skvaller
Jag är så glad - min vänninas ben hade antligen läkt!
Nu händer det grejer här på jobbet. Säkerhetsvakter med mörka kostymer och öronsnäckor har börjat synas till! Hihi! *spännande* Snart kommer han, Gerhard! Man märker att folk är lite mer spända. De har börjat spärra av lite på gatan och journalisterna har börjat trilla in... hihi!
Nu kommer han!!! *fnissar åt det hela*
Han kom, han såg, han... gick! Hahha! In snabbt förbi receptionen, fotostund framför fotograferna, sedan slussades han snabbt vidare in i huset. Omgiven av säkerhetsvakter. Jag tog ett suddigt kort med mobilen. Ska lägga upp den på bloggen. Snacka om att man är lättroad, haha!
han sitter uppe på mitt vångsplan. Säkerhetspolsen har svassat här
Det blev ingen trådning då han som skulle göra det inte fanns på salongen förrän i eftermiddag. Kostigt att vissa folk har svårt att hålla bokade tider.
Hej girls! Här var det verklgigen lugn. Vilket supertrist väder vi har då... Fast det ska tydligen bli uppehåll i helgen, bra för då ska vi måla mer på huset... Hoppas ni har det bra allesammans! Kramelikram!
Vi tänkte oss kosläpp i helgen
Abbe: Åh, kosläpp skulle jag faktiskt vilja se någon gång. Har sett det på tv och kossorna ser ju överlyckliga ut när de springer ut på grönbete!
ja men kom till Lexby på lördag. Partille alltså. 10.00 är det samling.
Carma- grattis på namnsdagen