Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Nibla- du borde ta med dig Bauti som konsult när du skall klaga
Nibla: Håller med ab. Ta med Catti!
när skall vi ha muffinsfika>?
Ja, vi borde ta tag i det där med bröllopsfika igen. Tycker det där har runnit ut i sanden litegrann... jag känner inte att jag haft någon riktig "visa-upp-vårt-bröllop-fika-dag" än.... Jovisst, visade jag er boken som jag gjort, men den såg ni ju redan i Bokenäs... Hade lite annat smått som jag ville visat upp... kanske kan jag inkräkta 10 min. på någon annans bröllopfikaträff?
Funderade lite... Abbe, du har ju inttee heller haft en redig bröllops-visar-dag? Det blev ju lite på Halloween, men du kanske har mer som du vill dela med dig av?
Ja, inte på min i alla fall! Jag ska tvinga allihop att se vår film 40 gånger om innan någon annan får säga något alls! *asgarvar*
Tez: Det är klart att du får vara med! Du får hemskt gärna inkräkta på min fika.
det enda som kanske är kul att se är lite bilder fr Argentina annars tror jag ni har sett allt
Tezz: Du kan väl ha en riktig Bröllopsvisardag. När vi var hemma hos dig så var vi där för att kolla på ditt nya hus och jag fattade aldrig att det var bröllopsdagen så jag kollade aldrig ordentligt i boken för jag ville spara det till den "riktiga" dagen.
Hej hej....
Låter mumsigt med muffinsfika...
Nibla, tycker att du ska be o få pengarna tillbaka om du itne vågar låta henne fixa till det.
Min mamma gick tillbaka efter nästan en månad och sa att hon inte var nöjd o bad o få pengarna tillbaka.
Och det är min frisör och jag tycker att hon är underbar. Men mamma tyckte inte att hon hade lyssnat på henne och att hon såg ut som en kyckling i håret. hahahaha
Hursomhelst, så har du reklamationsrätt!!!!
Nides
Man kan inte begära pengarna tillbaka direkt. Frisören har rätt att "rätta till" felet först. Om man nu vågar det.