Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Pytt och snaps... uuäähh
Hej
Igår gick det mesta av lasset från lägenheten. Lite tavlor kvar med det tar jag själv i P´s bil (går ej in i min).
Skönt att det börjar bli tomt så man kan fixa flyttstädningen.
Längtar tills på onsdag, då åker vi till Lysekil och sedan på torsdagen drar vi till Vann spa
Bauti: Vi körde efter en Sharan fårn Bolins bil igår. Den svängde in mot din gamla lägenhet. Var det du?
Nopp, inte jag. Men har oxå sett att den finns en Bolinare där.
Du måste berätta allt om Vann sedan. Vi är ruskigt sugna på att åka dit!
Det lovar jag
ja fullständig rapport om Vann... jag vill på spa jag med
God morgon!
Har precis dammsugit upp en massa jord från golv, gåstol och bebis. Jag har sått luktärter på en bricka i köket. N hade dock ställt den på en pall i "bebishöjd" så det var ju ett lovligt byte för Lillan....... Undrar om det blir något med de stackars luktärterna jag lyckades rädda.
Var ju hos frissan i fredags. Segaste frissan EVER!!! Var där i tre timmar och en kvart.....
Jag är INTE nöjd. Hon har klippt snett på ena sidan så jag kan inte ha det utsläppt för då ser det helt konstigt ut. Sen slingade hon mig med hätta vilket resulterade i att slingorna tog först 1,5 cm från hårbotten, så det ser ändå ut som jag har en ful utväxt. På ena sidan är det helt randigt så jag kan inte ha håret uppsatt i en tofs bakåt.....
Jag ska gå tillbaka idag och se vad hon säger. Jag har ALDRIG klagat i efterhand hos frissan förut, så jag vet inte vad de gör egentligen......Någon med erfarenhet?
Så synd att du inte är nöjd med frissan- definitivt klaga. Jag kan rekommendera den frisören som frut o jag har. Jättebra
www.studio34.nu
o på fredagar från man vin hos henne
Godmorgon
Linum: Låter urmysigt på er balkong.
Bauti: Jag är så avundsjuk på er spavistelse.
Nibla: Jag har aldrig klagat hos frissa och vet inte riktigt vad de gör. Men jag tror att de antingen fixar till det så gott det går, du får pengarna tillbaka eller att du får nästa gång gratis. En gissning bara. Lycka till iaf. Så tråkigt när man inte blir nöjd. Man går ju dit för att man vill känna sig fräsch och fin.
I helgen har vi haft pysselmara och pysslat från morgon till kväll i två dagar. Fast igår kände jag mig så himla yr så jag åkte hem ganska tidigt.
Idag blir det en tur till Östra. Mamma har legat inlagd över helgen och jag, pappa och lilltjejen åker dit en sväng idag.