• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Linum

Carma: Vårt företag har alltid gått bra i kristider. Jag sitter nog ganska säkert eftersom det bara är jag som arbetar med det jag arbetar med. Om de ska ta bort någon finns det ju två gnälliga konstruktörer (26 och 27 år gamla) som helst av allt skulle vilja gå i pension för att det är så jobbigt att arbeta... Blä på dem!

Frujj: Det låter lite konstigt, men jag tror att ordföranden har rätt att skriva på sådana avtal.

Nibla: Låter härligt med en dag på altanen! Jag ska pimpa min balkong på söndag. Blommor, krukor och en och annan ljuslykta blir det nog!

• Ab fab

God morgon
    vilken härlig morgon.Solen verkligen glittrar över älven.

linum- stackars din vännina. var det helt oförberett som mamman dog?

Ja alla varsel är läskigt. Min lilla avdelning är behagligt undantagen för tillfället. Vi skall tom expandera. Herr Abbes företag går också bra så vi känner oss förskonade just nu.

Det var så roligt på blomsterkursen. om ni är intresserade kan jag arra en för oss kanske inför advent

• Frujj

Ab: Jag hänger gärna på en blomsterkurs längre fram!

• Ab fab

hon har en kvar i vår men återkommer till hösten. jag mejlar när jag fått programmet

• Frujj

Ab: Var var det nånstans? Blomaffär i stan?

• Bauti

Det huset var inte så dyrt. Men inget roligt taxeringsvärde *phu*

• Linum

Abbe: Helt oförberett... Hon har alltid haft problem med både det ena och det andra (whiplash, diskbråck, urinstenar, växande ögonlock, KOL...) men detta var en aneurysm. Artärbråck i en av "huvudartärerna" i hjärnan. Det gick inte att rädda henne. Det ironiska i det hela är att hon fick det inne på akuten på MAS, när hon var där i ett helt annat ärende med sin egen mamma. Helt sjukt! En del människor har alldeles för mycket otur. Sedan finns det andra idioter so går genom hela livet, är elaka, grymma, egoistiska och cyniska, som överlever tills de blir 100... Blä för dem...

• Frujj

Vi kan ju lägga en miljon var och så delar vi på kvadraten då får alla ca 100 kvm kvar då blir det ett BT-hus! Hehe

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!