Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
appopås möbler
www.mobelgrossen.se/
Tack för supertrevlig fika igår. Va tiden går fort när man har roligt!! Jag längtar redan till nästa fika... ska vi börja kika på dag redan nu, eftersom alla är så upptagna? Hemma hos Nides?
Nibla: Vilken rolig text!
Linum: Va tråkigt med kompis mamma. Inte konstigt att hon inte orkat höra av sig...
Frujj: Jag känner igen mig i din dröm. Alltså att maken dör eller försvinner på nått sätt och man står där helt själv. Det är då så underbart att vakna och upptäcka att det inte är sant! Hångla på bara!
Nibla- finns det inget om symöten i din bok?
Abbe: Var inne på den sidan igår och drömde mig bort! MÅSTE verkligen köpa nya möbler... Det var väldigt bra priser på grossen också!
Tack för alla komplimanger om huset.
Vi trivs verkligen förträffligt.
Ab, ska kolla upp om det står något om symöten. Det står ju en hel del i de där böckerna, och ibland är det så långa stycken med jobbig svenska så man skummar mest igenom.
Nu ska vi på babysim!
Hej svejs
Tack alla igår för trevlig fika och speciellt tack till Nibla för supergoda kakor.
Linum: Usch, så trist med din kompis mamma.
Idag har jag haft en kompis här på frukostfika. Det är så mysigt och sitta och fika frukost länge. Och kul för lilltjejen att också få någon annan att leka med än med mig.
Frujj: Man blir alldeles kallsvettig av sådana drömmar. Men så skönt när man vaknar och inser att det inte är sant.
Vi hade inga dikter på dopet. Våra faddrar tände ljuset och hällde upp dopvattnet istället.
N har slutit fred med hundtanten!
Igår eftermiddag var han ute i trädgården och ser då hundtanten stå och greja med en massa grenar borta vid tomtgränsen. Han går dit och frågar vad hon gör med riset som vi lagt i en hög. Hon säger då att hon lägger ut grenar och ris vid tomtgränsen för att förhindra hundarna att springa in på vår gräsmatta. Hon sa att hon har ont i magen varje gång hon går förbi vårt hus för att de ska springa in. N förklarade då att vi har en dotter som kommer springa omkring här i sommar och att det inte är så käckt med främmande hundar och detta förstod hon till 100%. Sen sa hon att den dungen är det enda stället som hon kan släppa sina hundar eftersom de byggt nya hus på det stället hon rastade de förut.
Han stod och pratade med henne i säkert 20 minuter och fick redan på var hon bor och att hon minsann ställer ut sina hundar. Jadda, jadda, jadda.....
Vi har pratat om att sätta upp buskar vid tomtgränsen eller det staket som vi ska riva (staketet mot andra grannen) Och när vi gör det sa tanten att hon kommer som ett skott och rensat upp pinnarna och riset hon dragit fram.
Gick förbi där för en stund sen och det ser lite märkligt ut.
N's nyfunna vän sa åt honom att hälsa sin fru att hon ber om ursäkt och att det inte är meningen att uppröra någon. Hahahha! Känns som om man är "bitchen i det gula huset".
Nibla: Värst vad du sätter skräck i området.
Nibla
Kan riktigt hör kärringarna
-" Maken är jätte trevlig med hans fru är en riktigt bitch. Stackars honom, han kan inte ha det lätt"
Hahahahaah
Bauti,
Hhahahahahhahahahhahahaha!!!!! Precis så har jag också tänkt.