• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Nides

Godmorgon...

Tänkte säga va skönt att det är fredag men kom på att jag är ju ledig varje dag. Men fredagar tycker jag fortfarande extra mycket om.

Idag blir det eventuellt lunch på stan och lite pysselshopping. Mina stämpeldynor har torkat ut.

Nibla; jag kommer på söndag. Lånar gärna kjol o byxorna. Tack snälla! hoppas bara att de passar.

Tänkte även se om det finns en vänlig själ som kan plocka upp mig vid Lerums station, jag hittar inte därifrån hem till Nibla!

• Ab fab

Hej snyggingar

Så roligt det skall bli att fika på söndag. om någon vill hämta upp mig hemma blir jag jätteglad *lägger huvudet på sne*

Skall vi ta med något?

Igår blev det trädgårdsrensning. Röjde bland ogräset, krattade och planterade en kruka fylld med penseer

Idag skall det bli rosévinspremiär

• Nibla

Ta med ert glada humör!!! *mohahaha*

Jag fixar med fika, ska nog baka ett Leilarecept! Yummy!

• Carma07

Godmorgon

Underbart väder!! Idag kommer en kompis på besök så det blir väl lite lunch, förhoppningsvis promenad och lite fika.

Nibla: Mysigt att greja i trädgården. När man väl har kommit igång kan man hålla på länge. Trädgårdsbok med bilder är bra. Eller en kunnig svärmor.

Jag (eller vi med lilltjejen) kommer på söndag. Jag kan åka vägen om Abbe och stationen och hämta upp Nides. Det är inte så lång omväg. Nides, säg vilken tid du är framme på stationen.

Ska bli så kul att träffas igen.

• Carma07

Men nu vill jag också passa på att önska mysig fredag och skön lördag utifall jag inte har tid att kika in här något mer innan ni alla sticker hem.

• Ab fab

tack snälla Carma men jag kollar med Bauti/Linum om de kan svänga förbi- lite mindre omväg för dem

• Nibla

TREVLIG HELG!!!

Ikväll skall ett kilo räkor inmundigas!

Ses på söndag!

• Linum

Bauti: Jag kan köra för en gångs skull. Om du visar vägen, för jag hittar ju inte så bra i förorterna.. bara till Borås...

Har ni förresten hört den nya Västtrafikreklamen? "Det senaste dygnet har flest personer velat åka från Borås Resecentrum. Konstigt! Undrar vad det beror på?" *moooaahhhaaaahhhahaaa*

• Bauti

Hej

Linum
    Jag åker gärna med till ingemansland
    Men jag vet inte heller vägen. Kanske sno med oss Abbe. Hon är en jävel på kartläsning.

• Ab fab

skrattar o tänker på dig varje gång jag hör den reklamen Linum

Ni får gärna svänga förbi mig

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!