• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • FruTez

Nibla: Va trist att det regnade just den gången ni var i Skummeslöv! Haha! Nästa gång vi är där och om ni har vägarna förbi, så måste ni komma och hälsa på! Så du att du får ett bättre minne av stället än för 20 år sedan, hehe!

Förresten girls, ni är alla välkommna!

• Ab fab

här gör vi likadant- den som fyller år tar med sig. Ja om det inte är jämna 50 eller så

Idag skall jag smita hem tidigare hoppas jag. Jag behöver skrutta omkring i trädgården känner jag.

• Carma07

Godmorgon

Tezz: Vilket uselt sätt. Man blir förbannad bara att läsa om det. Hur svårt kan det vara?

Tezz igen: Men vilket arbete la du inte ner innan du blev uppassad (?) på bröllopsdagen?

På mitt förra jobb var det alltid den som fyllde år som bjöd på tårta. Och vi var några stycken. Och även när personalen började droppa av så bjöds det på tårta. Maken tyckte inte att det var konstigt att vi hade hälsoundersökningar sedan.

Idag blir det promenad och mammafika. Och vilket underbart väder det blir till det.

• Nides

Godmorgon... Idag skiner solen igen. jippi...

Tezz: fy vilken otrevlig människa. Jag hade skällt ut henne. Så himla svårt är det inte att hjälpa någon. Blir så irriterad på sånt...

Önskar alla en mysig dag...

• Carma07

Hej Nides

Ha en mysig dag du också.

• Ab fab

åh va roligt Bauti. Läst om Vann- det ser så mysigt ut.

• Carma07

Bauti: Åh, vad mysigt. Vad härligt det låter med spa.

• Nibla

God morgon!
    Vilket strålande väder!! Jag ska ut i trädgården och rensa ogräs. Jag har gett mig fasen på att jag ska bli bättre på trädgårdsskötsel. En kompis var här igår (som är ruskigt trädgårdsintresserad) och frågade mig om vad vi får för växter i våra olika rabatter. Eh? Jag kunde nog inte svara på en enda fråga. Haha!

Sen står storhandling på schemat. Tänkte köpa färska räkor till ikväll. Mmmm!

Förresten, kommer alla på söndag? Kl 13 är det.
    Neda, jag har en mammakjol och ett par mammabyxor om du vill låna över sommaren!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!