Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
God morgon!
Oj vilken sömn man fått! Lillan sov hela natten och vaknade vid 6.30. Jag ammade henne ocn hon somnade om och vaknade först kl 9.00. Lite mysigt att ligga och dra sig när man hör hur regnet smattrar på fönsterblecket. Då får man inte lika dåligt samvete som man skulle fått om det var kanonväder.
Idag kommer sotaren, någon gång mellan 10-13 så vi ska hålla oss hemma.
Instämmer med Bauti, trevligt att ses igår!
Här var det inte mycket action idag....
Idag har jag städat och fejat hemma. Fast jag har också klämt fyra avsnitt av Sex & the City! Hehe!
Är lite putt, igår ställdes Desperate Housewives in och ikväll får Greys Anatomy stryka på foten. För den där jävla hockeyn!!!! Trodde ishockey var en VINTERsport! Vem fasen är intresserad av hockey nu på våren, och den håller ju på i evigheters evighet.
Nibla
Min man är intresserad av skiten på tv *grrrrr*
Tur att vi har var sin tv så jag kan se det jag vill. Annars hade det blivit mycket sport för min del.
I morgon flyr vi till Lysekil. Skall bli så skönt att komma hemmifrån några dagar.
Glad Påsk!!
Vaknade i morse med ont i ögat. Antagligen en vagel, början till en. Fasen vad mycket man blinkar utan att tänka på det. Varje gång så gör det ont. Tur att man har två ögon
Hej snyggingar
Började dagen med att veckohandla på ICA 0700. Räkmackefrukost på jobbet. Lagom nivå på arbetsinsats Jobbar till 12 o sen blir det saluhallen o lunch med mamsen
Puss i påsk
Glad Påsk
Idag har jag äntligen fått tillbaka lite energi igen. Känns underbart. Håller på att städa och förbereda lite inför påsk. Vi kommer att få besök av makens syster med familj.
Bauti: Otäckt med vagel. De är inte alls roliga.
Ab: Smart drag att åka och handla så tidigt. Då brukar det väl inte vara så värst mycket folk. Räkmackefrukost lät väldigt gott till frukost.
Funderar på att mig en kopp kaffe under tiden lilltjejen sover så man kan sitta i lugn och ro och inte kolla vart hon är på väg hela tiden.
Ha alla en bra påskhelg!!
ja handla idag på morgonen var nog smart. allt var nyupplockat o grönsakerna urfräscha.. och inga köer
Bauti: Vagel, fy! Hoppas den går över snart.
Abbe: Smart att handla tidigt. De sa på radion att 30% av påskmaten inhandlas just på Skärtorsdagen!
Nibla: Håller med att det är dåligt av femman att sända hockey istället för våra favvisar! Fast nu är hockyn slut! Hihi! Så nästa vecka... *yay*!
Carma: Skönt att få tillbaka lite energi. Hoppas det håller i sig!
Om ett par timmar är det hemgång, *tjohoo!* Många år sedan jag LÄNGTADE efter påsk så här mycket...
Hoppas allt är bra med er annars och att ni får en riktigt fin och härlig påsk. Många gulefjunfluffiga påskpussar på er!!
Nu har jag varit och klippt av håret igen. Ska bara färga det mörkbrunt också
Idag blir det en joggingtur och sedan middag. En film ikväll. Imorgon bär det av hem till Dalsland och rekreationshelg hos mor & far. Missarna ska få ut och springa lite i skogen. De brukar gå ut och in genom ytterdörren ungefär 10 ggr/timme...
Nibla: Fast när det är fotboll och Elfsborg gnäller du inte? *retas med nibla*
Carma: Härligt med besök! Jag hade älskat att ha ett stort hus där man kan vara många under helgen. Liiite avundsjuk är jag allt
Ni andra: Ha en underbar påskahelg. Vi hörs och syns!
Over and out from the Easter Bunny
Linum,
Det är ju skillnad!!! (Lördagar kl 16 brukar jag inte sitta bänkad för att kolla på varken DH eller GA) Hehe! *retas tillbaka*