Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Jag går gärna med på lunch!
va kul. Dahls?
Grattis Bauti! Va kul att det rullar på åt rätt håll nu!
Sorry, samma visa som vanligt när det gäller lunch för mig... vill, men hinner inte! Nån som förrutom lunchdate också dessutom vill fika efter jobbet nån dag?
Idag kom ett lass matjord. Så nu är det bara ut och kratta! Pust, ganska många kvm som ska fixas. Kanske vi får en gräsmatta i sommar ändå! :)
Den här veckan blir eftermiddagsfika svårt för mig. Styrelsemöte med villaägarföreningen, symöte och förberedelser inför påsken. Efter helgerna blir det bättre.
Spännande med jord- hur har du tänkt att trädgården skall se ut?
Ok!
Tisdag kl 11.30 på Dahls.
Bauti
Abbe
Nibla
Har nu varit ute och krattat jord i ett par timmar. Satt i soffan en stund och tittade på tv. Stelnade till och kom nästan inte upp ur soffan, haha! Vi har fått ut en hel del jord, men det är fortf. mycket kvar. Gott väder blev det trots en mulen start på dagen!
Abbe: Vi planterar inga rabatter i år. Fokuserar på att så gräsmatta. Varken maken eller jag är några trädgårdspysslare och vi vill ha en lättskött trädgård. Några krukor här och var kanske!
Bauti: Grattis!! Vad skönt att allt har ordnat sig.
Har sångstund på tisdag och kan inte komma på lunch. Det hade varit trevligt annars.
Idag har vi varit en sväng i Nordstan och handlat jackor till lilltjejen och därefter fikat hos en kompis och deras son. Kvällen blev lugn och kollade på film sista dagen vi har extra kanaler.
God morgon
Vilken helg. Underbar utflykt i lördags. Vi hade det så bra i solen. Är ni Ljugnskile måste ni kolla fabriksförsäljningen för Resteröd- ursnyggt
Ser fram emot lunch i morgon
Carma: Är det Bo*er ni har på tvn? Vi har dom! En kul grej hände förra månaden. Det ringde en kille från B. och berättade att eftersom vi varit trogna kunder under så lång tid så hade han ett erbjudande om en extra digitalbox för 1 kr och ingen extra kortavgift första 2 mån. Dessutom öppnade han alla kanaler under 2 veckor! Hahaha! Vi har ju bara varit trogna kunder sedan Oktober! *skratt*
Så mysig start på dagen idag. När jag drog undan sovrumsgardinerna, stod det ett rådjur på tomten! Är ju inte så van vid det. Såg inte så många av dom i stan.
Jag börjar bli stel och få träningsvärk nu efter gårdagens krattning. I magen, armarna, axlarna, skulderbladen, nedre delen av ryggen och händerna. Jag kommer vara lagom biffig till hösten, haha!