• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Frujj

Mornings
    Sjukstuga här igen. Lillebror fick ju feber i tisdags efter att ha hostat sen 2 v, febern försvann men igårkväll hade han 39 grader igen Hostar jätteläskigt. usch!!!
    Typiskt att det är fredag oxå, då är ju barnmott stängd om det skulle vara nåt i helgen och man får åka upp till Östra.

Nibla: Hur gick det med byxorna, gick han till kundmötet i bara kallingarna?

Ab: Hoppas du har en bättre dag idag!

Bauti: Skönt att lgh är såld (om jag fattat rätt??)

Jaha.. vad ska man hitta på idag då.. dimman är tät som mjölk och lillebror sover med sin hostiga feber.. W kollar på Bolibompa och jag får väl ta och greja lite. Dum fråga eg vad man ska hitta på, här finns alltid nåt att ta i!!

• Nibla

Frujj,
    Japp, i bara kallingarna. *hehe* Tror han muttrade något om jeans som satt för hårt i midjan. Jag halvsov.

• Frujj

Nibla: hahaha det är då man muttrar nåt o vänder sig om och sover väääääääääääldigt gott

• Ab fab

slips, kavaj o kallingar *hihi*

det är många jämna födelsedagar i år- Jossan, tezz o Carma

• Frujj

Ska vi ha ett BT-fyller-jämna-år-party?

• Ab fab

Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop

• Ab fab

Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop

• Ab fab

När jag inte drömmer om splatterfilmfestivaler alltså

• Carma07

Tjingis

Har gått en vända runt kvarteret för att få lilltjejen att sova i vagnen. Hon sover mycket bättre och längre i den. Har tänkt att städa och greja här idag så då passar det bättre än att hon sover för lite och är gnällig och yr runt mina fötter.

Nibla: Oj, har du redan börjat planera din fest. Både jag och maken fyller jämnt och halvjämt i år så vi tänkte slå ihop vårat och fira 75-års kalas. Har sagt att vi i helgen får sitta ner och bestämma datum iaf till att börja med.

Frujj: Usch vad trist med sjukstuga igen. Hoppas ni slipper Östra under helgen iaf. Krya på er där hemma.

Bauti: Så härligt att det har ordnat sig med lägenheten. Är också glad för dig.

• Carma07

I helgen är det prova-på-kanaler på TV så vi tänkte ta en TV-helg. Har egentligen inte tid eller ro men någon film kan vara mysigt att bänka sig framför. Jag har ju popcorn hemma. *rusar iväg och kollar Tv-tablån*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!