• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Frujj

Igår kom ett par byxor på posten som jag beställde till W, ett par ofodrade bävernylonsbyxor, perfekt att ha som överdragsbyxor när man är i sandlådan och härjar!
    Sååå nöjd!!

• Nibla

Carma,
    Hold you horses! Nä, jag planerar inte direkt, har bara bestämt datum och tema. Sen inatt när jag inte kunde sova låg jag och spånade på mat och gäster. Temat är ju rätt självklart när det är fjärde juli och allt. Sen kommer svågern hem från USA i juni så jag ska kolla med honom om han kan köpa med rekvisita, flaggor, girlanger och vimplar. Hehe!

• Carma07

Frujj: Ja, jag tror det.

Nibla: Låter kul med amerikanskt tema. Ja, eller med tema överhuvudtaget förresten.

Nä, nu måste jag städa lite medans hon sover.

• Nibla

Är inne i tråd på Familjeliv som handlar om att lämna katter hemma ensamma när man åker bort.
    Jag får ont i huvudet när jag läser sådana här inlägg:

ja tycker det med mina katter sover när jag borta de mår fint är ju 5år min svärmor katt varit ensam ute katt har en som släpper in dem någon gång på dagen en gång om de kommer den tiden hon kommer ditt. han försviner 2veckor varje sommar kan vara ute i flera nätter på raken utan att komma hem och äta levt i 17år nu så de klara sig själva den andra katten hon här är 11år och ute katt inte inne varje natt heller

• Bauti

Ja här fylls det oxå jämt maken 40 i november och jag fyllde ju 35 i januari.
    Vi pratade om att ha fest för P men kom på den strålande iden att vi skiter i det och åker bort istället för dom pengarna

Nu skall bara jag få papprerna och skriva under. Sedan är det klart (nästan, pengarna vill jag gärna se).

• Frujj

Nibla: Stackars katt och hu vad jobbigt att läsa :-S

Jag fyllde oxå halvjämt i dec 35... fast det har jag förträngt, är ju fortf 23

hihi

• Carma07

Nibla: Jag bryr mig inte ens om att läsa sådana inlägg. Man orkar bara inte. Likaså när de inte inte skriver ut ordet. Hur svårt kan det vara? Och då menar jag inte vanliga förkortningar utan att de skriver d istället för de, dem eller dom eller vad det ska vara.

Ett rum städat och maskinen igång och mer tvätt som ligger och väntar där nere. Bara på nästa.

• FruTez

Nibla: När fyller du år? Läste nått om att du också skulle till London? Blir det innan eller festen? Men det är rätt, man ska slå på stort när man fyller 30!

Jag funderade också på att ha temafest när jag fyller år. Folk brukar alltid säga att November är den tråkigaste månaden på hela året, men det tycker inte jag. Jag fyller ju år då! Hihi!

• Ab fab

Shoppade lite på lunchen. fler danska designprylar- det blev en vattenkokare från Bodum och en brödform från eva solo. Himla nöjd med sakerna

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!